Tuleeko apteekin raskaustestiin helposti roskishaamu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testaaja

Vieras
Tein tuossa reilu tunti sitten apteekin raskaustestin ja mielestäni nega oli, olin erottavani kyllä ihan hentoisen viivan ns. viivanpaikkaviivan (väritön), mutta voinen ihan hyvin kuvitella vauvakuumeessani...

Nyt sitten menin heittämään testiä roskiin ja siinä oli ihan selkeä viiva, pikkasen punertavakin. Ja nyt sitten kysyisinkin näistä apteekin testeistä, että tuleeko niihin herkästi roskishaamuja, onko kokemusta?

Teeppä muutaman päivän päästä uudestaan jollaki toisella testillä. Mulla nimittäin ei näyttäny koko apteekin oma testi yhtään mitään, oli rikki. Sit odotin muutaman päivän ja kokeilin predictorin todella herkällä testillä niin tuli todella vahva viiva ja nyt sillä tiellä mennään :D . Esikoisen laskettu aika on 29 päivä tätä kuuta :heart:

Tulee. Siihen vanhaan mulla ei oo koskaan tullu mitään mut tähän uuteen on. Eikä ees haamu vaan ihan tumma viiva. Ja ei, en ollu raskaana. Sen testin valmistajakin on siihen vastannu et sitä testiä ei missään tapauksessa kannat uskoo enään sen viiden minuutin jälkeen.

Yhteistyössä