Tuleeko tyttö vai poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -BabyFever-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

-BabyFever-

Jäsen
23.02.2011
33
0
6
Tampere
Mielenkiinnosta lähin kyseleen että mitä kaikkia uskomuksia ootte kuullut, että mistä voisi päätellä onko tulossa tyttö vai poika? ja onko käynyt omalla kohdalla toteen :)

Mulle ja miehelleni tuli puheeks tää siitä kun mun mulla itselläni on kaksi siskoa, jotka on saanut pelkkiä tyttöjä, mutta mieheni perheessä ei tunnu syntyvän muuta kuin poikia. Mieheni sanoo et varmaan tulee poika ja mä oon ihan varmana tytön kannalla ;) (kumpi vaan toki siis tervetullut) :heart:

Itse olen kuullut vaan että mahan muodosta voi päätellä, mutta onko jotain muita uskomuksia..olis kiva kuulla myös jotain ihan vanhojakin jos olette esim. isoäidiltä tms kuulleet mitä nykypäivänä ei monet tiedä. Itelläni nyt raskaus niin alussa että ei sen kummemmin ole vielä asioita mistä vosi päätellä...me ei haluta tietää sukupuolta ennen kuin sitten kun lapsi syntyy, joten ois hauska arvuutella sukupuolta ennen sitä ;)

Kiinalaisen kalenterin mukaan mulla olisi kaksi tyttöä (todellisuudessa kaksi poikaa:D). Nuo kaikki testit on kyllä hauskoja. Sittenhän on nää ruokahimot, olisko niin että jos tekee mieli suolaista niin tulee poika, jos makeaa niin tyttö. Mun kohdalla ei pitänyt paikkaansa kuin vain ihan alussa. Mahan muoto oli molemmissa raskauksissa ihan täysin poikamaha, mutta esim äitini on synnyttänyt neljä lasta(2 tyttöä ja 2 poikaa), ja neljästi on ollut "poikamasu". Eli kai nämä melkein kaikki voi kumotakin :) En tiedä olisko tuossa sitten jotain perää, että kun mies sen tulevan lapsen sukupuolen määrää, niin olisi suvuittain tyttöjä tai poikia kuten kerroit teilläkin olevan. Mun miehen suvussa on 6 sukupolvea poikia!! Meilläkin siis kaksi, ja nyt kolmatta kuumeillaan (uskon että tulee kolmas poika:D).

Yhteistyössä