Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:kuulostaa ihan mukavalta puuhalta, vaikka ite en ihan tota haluaisikaan tehä.. joo musta tulee sairaanhoitaja, tai jopa kätilö, jos syksyllä saan linjanvaihdon onnistuu![]()
mun tytär opiskelee myös , tiedä vaikka ois samassa koulussa, tammikuussa aloitti
turun amk:ssa mä
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Ehdotuksia vastaanotetaan
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Ehdotuksia vastaanotetaan
kunpa voisin täällä kertoa minun ammattini, mulla nyt hyvä työ, vain 9-14.30 työaika, ihanaa...tuo siis joka päivä ei viikonloppuisin.tää ois paras työpaikka minulle tahän asti ja eläkkeelle asti olen
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Ehdotuksia vastaanotetaan
kunpa voisin täällä kertoa minun ammattini, mulla nyt hyvä työ, vain 9-14.30 työaika, ihanaa...tuo siis joka päivä ei viikonloppuisin.tää ois paras työpaikka minulle tahän asti ja eläkkeelle asti olen
toi sun työaika kuulostaa kyllä ihan mukavalta.. onko joku osa-aika duuni vai oikeestiko noin lyhyitä päiviä?
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:kuulostaa ihan mukavalta puuhalta, vaikka ite en ihan tota haluaisikaan tehä.. joo musta tulee sairaanhoitaja, tai jopa kätilö, jos syksyllä saan linjanvaihdon onnistuu![]()
mun tytär opiskelee myös , tiedä vaikka ois samassa koulussa, tammikuussa aloitti
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Ehdotuksia vastaanotetaan
toi sun työaika kuulostaa kyllä ihan mukavalta.. onko joku osa-aika duuni vai oikeestiko noin lyhyitä päiviä?
ei ole, ihan vaki työ 3v olen ollut, aamulla saa nukkua ja pääsee aikasin päiväunille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Ehdotuksia vastaanotetaan
ei ole, ihan vaki työ 3v olen ollut, aamulla saa nukkua ja pääsee aikasin päiväunille![]()
just ja mulla taas huomenna 10 tuntinen päivä (yö eessä ) tasan ei käy onnen lahjat..
Alkuperäinen kirjoittaja Mafuli:Älä uikuta, tykkäät kuitenki. Ainaki palkkapäivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:kuulostaa ihan mukavalta puuhalta, vaikka ite en ihan tota haluaisikaan tehä.. joo musta tulee sairaanhoitaja, tai jopa kätilö, jos syksyllä saan linjanvaihdon onnistuu![]()
aloititko tammikuussa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mafuli:Ai.. Aikas pöllösti sit menee. Mä oon nii rahan ahne et mä painan näitä öitä dollarinkuvat silmissä vilkkuen.