meil on kaks tyttöä, ja nyt tämä kolmas ON VIIMEINEN MUKULA meille. Niin kovasti poikaa toivotaan, mutta liki 90% varmuudella tyttö on tämäkin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rislakki:Saakohan tällasta viestiä edes kirjottaa, vai tuleeko heti turpaan... ?
Haluttiin tietää sukupuoli etukäteen ja kätilö totesi rakenneultrassa että kyllä teille hyvin suurella todennäköisyydellä tulee poika. Mä olin toivonut tyttöä ja nyt en pääse yli siitä että mulla on kauheen pettynyt olo. Ihan hirveetä.Vauva on kuitenkin terve ja erittäin tervetullut, ja mä luulen että mies on mielissään että tulee poika, mikä tietenkin on aivan ihanaa, mä nään ne jo yhdessä tekemässä "miehisiä juttujaan". Mutta niin kipeetä kuin se tekeekin niin mun on pakko myötää itelleni että olisin mieluummin ottanut tytön. Mä jotenkin pelkään etten "ymmärrä" poikalasta, että oisin ollu alusta alkaen enemmän samalla aaltopituudella tytön kanssa.
Onko kellään muulla ollu näin kummallisia ajatuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Tähän pitäs nyt sanoo, että toivottavasti et saa sitä poikaakaan!! Noi tunteet on jossain määrin normaaleja, jos ne kestää minuutin tai maksimissaan päivän. Jos sä et pääse siitä "yli", vaan haikailet olemattoman tytön perään, sussa on pahasti jotain vialla. Etkä sä voi sanoa, että olisit mieluummin ottanu tytön! Sä et kuule sitä lasta oo mistään kaupasta hakemassa!
Alkuperäinen kirjoittaja voi että:"en varmaan osais pojan äiti ollakaan"
Ihme kommentteja! Mistä ihmeestä ihminen, jolla on vaan jompia kumpia voi sanoa, et toisen sukupuolen äitinä olis tyhmää??
Vauvoja hoidetaan samalla tavoin oli siellä jalkojen välissä mimmoset vehkeet tahansa.
Ap rakastuu vauvaansa varmasti, kunhan saa hänet syliin ja pääsee tutustumaan omaan lapseensa[b/]
Alkuperäinen kirjoittaja Mamahemuli:Minulla poika sekä tyttö ja jollakin tapaa poika, esikoinen, on - ei nyt rakkaampi, mut jotenkin tuntuu olevan se, jota äidinvaistolla haluaa enemmän suojella. Minusta tuntuu, että äideille kehittyy erityislaatuinen suhde juuri poikiinsa. Joten älä huoli, tulet rakastamaan pientä miehenalkuasi hirmuisesti ja olemaan onnellinen, että hän on juurikin poika.
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden pojan ja kahden tytön äiti:Meille syntyi ensin kaksi poikaa ja sitten kaksi tyttöä. Itse en siskojen kanssa kasvaneena tiennyt poikien maailmasta mitään, mutta opin kyllä poikien kanssa leikkimään autoilla, opin tietämään mikä on dumpperi ja linkkutraktori ja että motskarissa on kate ja kypärässä visiiri. Pojat ovat olleet paljon mutkattomampia kuin tytöt ja tyttöjen kiemuroita katsellessa olen pannut monta kertaa sormet ristiin ja kiittänyt pojistani. Molemmissa on puolensa ja pettymys menee kyllä ohi. Onnellista odotusta, ap!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä mietin esikoista odottaessa että toivottavasti tulis tyttö kun tuntui kans etten "ymmärrä" poikaa. Poika tuli ja se tuntui oikealtaNyt toista oottaessa toivon poikaa kun tyttöjen maailma tuntuu vieraalta. Mut kumpi tahansa tulee niin se on juuri se oikea.
Usko pois!![]()
koko sukupuoli asia on mielestäni turha. vauva tulee joka tapauksessa. väliäkö sillä kumpi se on? sitä syötetään ja pestään ja puetaan ja RAKASTETAAN oli se kumpi vain. jokatapauksessa siis se VAUVA!!
Saakohan tällasta viestiä edes kirjottaa, vai tuleeko heti turpaan... ?
Haluttiin tietää sukupuoli etukäteen ja kätilö totesi rakenneultrassa että kyllä teille hyvin suurella todennäköisyydellä tulee poika. Mä olin toivonut tyttöä ja nyt en pääse yli siitä että mulla on kauheen pettynyt olo. Ihan hirveetä.Vauva on kuitenkin terve ja erittäin tervetullut, ja mä luulen että mies on mielissään että tulee poika, mikä tietenkin on aivan ihanaa, mä nään ne jo yhdessä tekemässä "miehisiä juttujaan". Mutta niin kipeetä kuin se tekeekin niin mun on pakko myötää itelleni että olisin mieluummin ottanut tytön. Mä jotenkin pelkään etten "ymmärrä" poikalasta, että oisin ollu alusta alkaen enemmän samalla aaltopituudella tytön kanssa.
Onko kellään muulla ollu näin kummallisia ajatuksia?