V
vieras
Vieras
siis miten teette risoton? mitä sinne riisin sekaan? tuli ihan ajatuskatko enkä nyt keksi muka mitä sinne sekaan sekotetaan? tai miten siitä niinku saa ruokaisan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis ostin ihan sitä risottoriisiä ja ajattelin sillä tehä,ekaa kertaa =) hitto kun en muistanu juustoa ostaa :/ kanasuikaleita kyllä olis... ja maissia ja sipulia ym. ehkä noisat saa jonkunlaista?
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Minä en laita hemapaa ollenkaan kun se ei minusta sovi siihen, ainakaan ne herneet. :x
Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis ostin ihan sitä risottoriisiä ja ajattelin sillä tehä,ekaa kertaa =) hitto kun en muistanu juustoa ostaa :/ kanasuikaleita kyllä olis... ja maissia ja sipulia ym. ehkä noisat saa jonkunlaista?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Minä en laita hemapaa ollenkaan kun se ei minusta sovi siihen, ainakaan ne herneet. :x
hemapa on ihan ällö tuote kaikkiaan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Minä en laita hemapaa ollenkaan kun se ei minusta sovi siihen, ainakaan ne herneet. :x
hemapa on ihan ällö tuote kaikkiaan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Mutta meidän pieni rakastaa sitä. Voisi syödä sellaisen pienen pussin noin vain iltapalaksi, ja on syönnytkin... Ollaan alettu uudelleen säännöllisesti ostamaan, kun se on niin herkkua hänestä.