Tuli itku pelkästä harmituksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Scindapsus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Scindapsus

Aktiivinen jäsen
17.08.2008
2 186
1
36
Miten se voikaan olla niin, että aina tulee lukuisia vastoinkäymisiä kerralla? Meillä on ollut nyt kuukauden sisään todella paljon auto-ongelmia ja äsken miehen soittaessa, että ainut tällä hetkellä ajokuntoinen automme oli keittänyt ja on nyt tien varressa, pääsi ihan oikeasti itku. Ihan vaan silkasta ärsytyksestä.

Tuntuu, että joka ainoa penni menee noihin auton perkeleisiin. Ja kun sitä rahaa ei olis laittaa (käyn osapäivätyössä ja nyt on ollut tosi vähän töitä kun ensin ei ollut lunta ja sitten tuli nää pakkaset, minkä lisäks mulle ois pitäny tulla eilen palkka, mut kappas, eipä tullutkaan jne...) Yhteen työpäivään mulla menee noin kymppi bensaan pitkien työmatkojen takia (ja menisin toki julkisilla jos sellaisia noihin kahteen paikkaan missä käyn kulkis).

Välillä tosiaan tuntuu, et helpointa olis olla ihan vaan työttömänä, ainakin rahantulo olis taattua, eikä tartteis murehtia niin paljon noita autojakaan...Mutta oikeestihan mä otan kaikki tunnit mitä vaan saan, kunhan narisen nyt kun tunnen hetkellisesti olevani ihan lannistettu.

Voin ymmärtää. Meilläkin on pakko ola auto, julkisia kun ei ole. Kyllästyin aikoinani noihin korjauksiin ja siksi meillä on Aina nykyisin suht uusi, takuunpiiriin kuuluva auto (siis joku kia, dodge tms.) ja sitten se perinteinen vanha tojota, vara-autona ja iehen työautona.

Mutta mä soita takuuliikkeeseen josn jotain, en stana enää jaksanut vanhoja rohmuja. Ja ei ole kuin kerran viiden vuoden aikana tarvinnut yhdestä anturista soittaa.

autot on perseestä!! Meillä ollut ihan ihmeellistä pientä remppaa autoissa nyt jatkuvasti ja niihin menee omaisuus. Tiedän miltä sinusta tuntuu. Ilman autoakaan ei pärjää täällä peräkylillä.

Näinhän se on. Odotan vaan sitä kommenttia, et muuttakaa kaupunkiin. :kieh: Se ei tosin tässä tapauksessa auttas, koska mun työpaikat on siellä korvessa.

Auton jäähdytysneste oli luultavasti jäätynyt, eli täytyy vain pitää huolta siitä, että syylärissä on riittävästi pakkasta kestävä seos. Ei se montaa euroa maksa.

Auton jäähdytysneste oli luultavasti jäätynyt, eli täytyy vain pitää huolta siitä, että syylärissä on riittävästi pakkasta kestävä seos. Ei se montaa euroa maksa.

No näinhän se tuossa ekassa autossa joka keitti olikin. Tämän tänään keittänee auton jäähdytysneste on tarkistettu edellisen auton keitettyä toissa iltana (ja todennäköisesti mies tarkisti sen vielä tänään ennen lähtöään).

Eipä tässä auta ku yrittää saada mies jollain kyydillä illalla kotiin, saada joku hinaamaan se auton sieltä tien varresta ja viemään se pajalle, sulattakoot ja katsokoot siellä taas että mikä vikana. Samalla toivon, ettei tule soittoa töihin kun enhän mä sinne nyt millään pääse.

Yhteistyössä