Tuli melkein tippa linssiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Luin tänään Sattiksesta (Satakunnan Kansa) hyvän kirjotuksen. Haavisto oli jo lapsena puolustanut pihalla sokeaa poikaa, jota kaikki kiusasivat. Tuli melkein tippa linssiin.

Voi.. :heart: Mulle on jäänyt mieleen ja täälläkin siitä maininnut toi Petra Salmen kommentti Siksi Pekka sivuilta:

"Hurstin joulujuhla kahdeltatoista: tv-kameroita, presidentti ja poliitikkoja osallistumassa juhlan viralliseen osuuteen. Hurstin joulujuhlan valmistelut aamukahdeksalta: Pekka Haavisto yhtenä vapaaehtoisista tekemässä juhlaa todeksi ihan konkreettisesti. Arvostan"

Juuso Koponen, 24.1.2012: Siksi Pekka Haavisto

• Tykkää
Reactions: moekoe ja Reesu<3
[QUOTE="vieras";25518035]Missähän slummissa se on oikein asunut, kenen normaali lapsi menisi kiusaamaan sokeaa ikätoveriaan?[/QUOTE]

Haavisto on kotoisin Helsingin Munkasta ja lapset osaavat olla todella julmia, ihan missä vaan.

Tosi hienoo, mut kyllähän presidentin pitäisi myös (kai enimmäkseen) yrittää hoitaa asioita siihen suuntaan, että ne Hurstin jonot lyhenisi. Siihe kait tarvitaan myös markkinataloutta ym, eikä lisää avustustyöntekijöitä. JA OLEN ITSEKIN JOKA JOULU avustanut jollakin tapaa vähäosaisia, mielestäni ois vaan parasta, että ihmiset pääsis oman elämän alkuun, eikä tarvis ottaa almuja vastaan:( Siihe kun joku keksis nyt hyvän keinon....

Voi stiisus, Haavistosta tehdään jotain isä ammaa näillä suvaitsevaisuus ja "minä parannan maailman kaikelta pahalta" puheilla. Ihankuin Niinistö ei olisi tehnyt mitään hyvää.

Votkaa jäillä ja äkkiä!!!

Saanko puhua asian vierestä:D? Otan sen vapauden odottamatta vastausta.

Minulla ei tullut tippaa linssiin, mutta jotain sellaista säälin tai myötätunnon tapaista ailahti tänään sydänalassa, kun aamutelevisossa näytettiin vaalikoostetta ja haasteltiin jotain Kepulaista naista, ja taustalla näytettin Väyrystä. Se pettynyt ilme ja kyyneleitä nieleskelevä katse kosketti, vaikken olisi sitä itsestäni uskonut.

( äänestin Paavoa, mutta toista Paavoa)

Saanko puhua asian vierestä:D? Otan sen vapauden odottamatta vastausta.

Minulla ei tullut tippaa linssiin, mutta jotain sellaista säälin tai myötätunnon tapaista ailahti tänään sydänalassa, kun aamutelevisossa näytettiin vaalikoostetta ja haasteltiin jotain Kepulaista naista, ja taustalla näytettin Väyrystä. Se pettynyt ilme ja kyyneleitä nieleskelevä katse kosketti, vaikken olisi sitä itsestäni uskonut.

( äänestin Paavoa, mutta toista Paavoa)

Muakin säälitti :ashamed:.

Ja arvostan muuten myös Niinistöä hyväntekeväisyyksistään.

Yhteistyössä