Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:![]()
Osaa ne "aikuisetkin". Satuin kerran kuulemaan silloisen työpaikan pukuhuoneessa, kun työkaverini sanoi moittivasti toiselle, että sulla on taas noi samat rintsikat. Whaaatt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Toi on niiiiin raivostuttavaa!!!! |O :'( Terveisin: itse lapsena vuosia samoja kokeneena.
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:![]()
Osaa ne "aikuisetkin". Satuin kerran kuulemaan silloisen työpaikan pukuhuoneessa, kun työkaverini sanoi moittivasti toiselle, että sulla on taas noi samat rintsikat. Whaaatt![]()
Ohohhoh! No entä jos sillä olisi ollut 7 samanlaiset? Kyllähän monet ostaa useamman kappaleen jotain vaatetta jos on hyvä vaate![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Toi on niiiiin raivostuttavaa!!!! |O :'( Terveisin: itse lapsena vuosia samoja kokeneena.
Mua kans kuisattiin lapsena ku olin vähän pyöree, mä sit löin järjestään kuisaajilta silmän mustaks ku se ei auttanu ku aikuisille sano.... Ja minähän siinä sitten huutia sain ja kiusaajat pääs ku koirat veräjästä...... Tosin tarpeeksi monen mustan silmän jälkeen se kiusaaminen loppu :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Mä olin ainoo ku oli pukenu ekaluokkalaiselle sadehousut......ku vettä sato kaatamalla, ni ois ollu sitte iha märkä ku koululle käveltiin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Mä olin ainoo ku oli pukenu ekaluokkalaiselle sadehousut......ku vettä sato kaatamalla, ni ois ollu sitte iha märkä ku koululle käveltiin :ashamed:
Tää on aika jännä ilmiö että koulun alettua useimmat vanhemmat jättää kaikki suojapuvusteet yms. pois kun pienemmälle puetaan välillä ihan hysteerisyyteen asti sadevaatetta ja joka vuodenajalle eri välikausiasua...
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Ja kauheesti pelottaa ku tyttö on pyöreähkö ja sillä on karsastuksen takia silmälasit, niin joutuu varmaan muutenkin helposti kiusaajien silmätikuksi![]()
Onneks tytöl on hyvä itsetunto ja vahva tempperamentti :/
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Mä olin ainoo ku oli pukenu ekaluokkalaiselle sadehousut......ku vettä sato kaatamalla, ni ois ollu sitte iha märkä ku koululle käveltiin :ashamed:
Tää on aika jännä ilmiö että koulun alettua useimmat vanhemmat jättää kaikki suojapuvusteet yms. pois kun pienemmälle puetaan välillä ihan hysteerisyyteen asti sadevaatetta ja joka vuodenajalle eri välikausiasua...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai sitten isoveli on hyvä apu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai sitten isoveli on hyvä apu![]()
Isosiskotkin on hyvä apu.
Pikkuveli muistelee vieläkin pelonsekaisen kunnioituksen vallassa sitä kertaa, kun yhdeksänvuotias meikäläinen veti oikein kunnolla turpiin yhtä 8 v poikaa, joka kiusasi tuolloin 6-vuotiasta veljeäni![]()