Tuli paha mieli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Äidin kanssa oltiin suunniteltu, että oltaisiin viime viikolla lähdetty ostamaan mun morsiuspukuun pitsejä, kengät ja laukku. Sitten ilmoittikin, että miesystävä ei jaksanut lähteä ja reissu lykkääntyi tämän viikon lauantaiksi. Nyt sitten kyselin, että mihin aikaan se on äiti on tulossa, niin nyt se ei taaskaan pääse, kun miesystävä haluaa mökille. Tosi inhottavaa, kun sovitaan ja loppujen lopuksi mikään ei onnistu... häihinkin on niin lyhyt aika, niin tuommoset pitäisi hoitaa nyt. Kai loukkaannuin turhasta, mutta silti tuli paha mieli, kun kaikki perutaan koko ajan. Ja tämäkin oli vain yksi esimerkki :|

Mä en enää edes ruvennu pettymystäni peittelemään, kyllä aikuisen ihmisen jo pitää osata lupauksensa pitää. Miesystävä tuntuu pompottavan sitä koko ajan, kaikki tehdään miehen mielen mukaan. Äiti on liian kiltti sanomaan vastaan...

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Pyydä vain äitiäsi tulemaan, miesystävä osannee viettää yhden mökkireissun itsestäänkin...

Turha toivo, mies päättää mitä tehdään. Kaupunkireissultakin lähtevät kotiin, jos miesystävä ei enää jaksa kierrellä, äidin mielipiteestä viis. Tämä miesystävä on aika uusi tuttavuus, 4kk ovat tainneet seurustella, enkä voi sietää koko miestä.

Mä kyllä sitten äidille ilmoitin, että meen ostoksille jonkun muun kanssa, kun ei sen kanssa mitkään suunnitelmat onnistu. Oli lapsellista tai ei, mun mielestä senkin pitää tajuta, että kuka tahansa pettyy tuollaisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä kyllä sitten äidille ilmoitin, että meen ostoksille jonkun muun kanssa, kun ei sen kanssa mitkään suunnitelmat onnistu. .

Ihan oikein! vastarakastuneet on ihan oikeesti tyhmiä, eivätkä nää omaa napaansa pidemmälle... :(

Ompa tyhmää. Mä ainakin ymmärrän ton et kuinka inhottavaa on kun äiti peruu sovitut jonkun "turhan heilan takia" se jos mikä saa ainakin mun sappeni kiehumaan.

Mee jonkun muun kans, joka pitää lupauksensa.

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Ja jos miesystävä todella rakastaisi äitiäsi, ymmärtäisi väistyä äidin ja tyttären yhteisen tärkeän asian edestä. Taitaa olla mustasukkainen äidistäsi takiasi?

Mies on todella itsekeskeinen, me lapset joudutaan sen tieltä väistymään. Kun äidin kanssa puhuu puhelimessa, niin huutelee koko ajan sieltä viereltä, ettei puhuminen onnistu. Kun ollaan kylässä ja yrittää äidin kanssa keskustella, niin keskeyttää heti ja alkaa puhua omia juttujaan. Välillä tuntuu, että mä pian hermostun aivan kunnolla siihen mieheen, vielä on hermot pysyny jollain lailla kasassa.

Tuntuu niin typerältä, että aikuinen ihminen pahoittaa mielensä näin kovasti, että tippa silmässä saa istua. Suututtaa sekin, että ennen oltiin äidin kanssa todella läheisiä ja se oli kovasti auttamassa häiden suunnittelussa ja kävi mun kanssa kaupungilla, nyt mies aina keksii jotain muuta, kun me ollaan suunniteltu menoa.

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
kysyisin suor4aan, että onko kyse siitä, ettei halua tulla, vai mistä kenkä puristaa. ja en varmaan enää edes matkaani huolisi.

Ärsyttää, ku tiedän että se haluaisi tulla mun kanssa, ennen oltiin tosi usein yhdessä kaupungilla. Nyt tuo mies vaan tuntuu keksivän aina jotain muuta, kun meillä on suunnitelmia. Mies kiukkuaa ja jankuttaa niin kauan että sen tahtoon taivutaan :|

Kai äiti jossain vaiheessa järkiintyy, kun kaikki sisarukset siitä erkaantuu. Ennen oltiin tosi läheisiä, vanhin sisko kävi usein äidin luona kylässä, kun asuu lähellä, mutta nykyään mies keksii aina jotain muuta kun sisko on sinne menossa. Eikä nuo enää koskaan käy sisarusten luona kylässä, paitsi miehen lasten luona :| Aluksi olin onnellinen äidin uudesta miehestä, mutta sepä loppui lyhyeen. Äiti jäi varhaiseläkkeelle sen takia, että ehtii enemmän olla lastenlastensa kanssa ja nyt ei ehdi sitäkään vähää kuin ennen.

Yhteistyössä