Tuli sitten joulukortti exän vanhemmilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-avo-miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex-avo-miniä

Vieras
Olen yllättynyt,en tosiaan odottanut.Erottu puolivuotta sitten ja en ole koko 6kk aikana exän vanhemmista kuullut mitään,nyt tuli jouluntoivotukset ja mä itken täällä...on niin kova ikävä niitä!
Ite mietin et laitanko niille kortin mutta päädyin siihen etten laita kun ei sieltä oo kuulunut eron jälkeen mitään ja en tiennyt mitä siellä ajattelevat.Ex siis lähti meidän suhteesta toisen naisen takia joten ei exän vanhemmat varmaan musta nyt ole ajatellut pahaa.Mutta nyt niiltä tuli kortti ja mä en laittanu niille...mitäköhän ne nyt ajattelee...? Onkohan ne oottanu multa korttia..? Mitä mä nyt teen? exän kanssa en ole tekemisissä enää mitenkään,niin tulehtuneet välit on ja ei mua kiinnosta petturin kanssa olla tekemisissä.Meillä ei ollu lapsia.

tuli niin ikävä ex avo-appivanhempia!

Tuskin sinulta odottivat korttia, mutta varmasti olisi ollut mukava yllätys ja viestittänyt että ajattelen teitä vaikka poikanne onkin täys mulkku. Ja toden näköisesti halusivat sinulle kortilla viestittää että me muistamme sinut vaikka poikamme onkin pissipää. =D

[QUOTE="ansku";25281214]SOITA niille!! Nekin on varmasti miettineet että mitä sinulle kuuluu!![/QUOTE]

Kannattaa soittaa, niin saat itsellesi hyvän mielen.

Alkuperäinen kirjoittaja röllimys;25281219:
Tuskin sinulta odottivat korttia, mutta varmasti olisi ollut mukava yllätys ja viestittänyt että ajattelen teitä vaikka poikanne onkin täys mulkku. Ja toden näköisesti halusivat sinulle kortilla viestittää että me muistamme sinut vaikka poikamme onkin pissipää. =D

mulle tuli niin paha mieli kun en laittanut!! mutta kun ei niiltä tullu korttia synttärinä(sillon jopa vähän odotin) niin en todellakaan odottanut nytkään. Nyt ne aattelee musta ties mitä kun en ees korttia laittanu...Soittamaan en pysty,en sais itkemiseltäni sanottua sanaakaan.
ja tuskin sieltä jatkossa tulee kortteja mut oli nyt tän eron jälkeinen juttu. Niiden toinen lapsi on kyllä mun kummilapsen äiti et silleen tietty...mut en mä oottanu korttia vaikka siltä niiden toiselta lapselta kortti tuli ja sinne laitoin kun kuitenkin kummitäti olen.

En mä pysty soittamaan,itkisin vaan,tunnen itteni senverran hyvin. Ehkä laitan tekstarin...vaikka se onkin aika tylsä ja kylmän oloinen tapa...Pitäskö laittaa uuden vuoden kortti..en mä tiiä...Mulle tuli ihan oksettava olo! ei siksi et niiltä tuli kortti vaan siksi et mun on ollu niitä ikävä ja muutenkin ollut vaikeeta ja nyt sit kortti.Lämmittää toisaalta ajatus et olen ollut ees hetken heidän mielessään.
Ei taas tuu itkusta loppua!

[QUOTE="susu";25281290]Oliko teillä yhteisiä lapsia?[/QUOTE]

Ei ollu.Oltiin kyllä pitkään yhessä et kyllä ne suunnitelmissa oli mut mies lähti toisen hamosen perään.

Miksi tehdä kärpäsestä härkänen? Laita uudenvuoden toivotukset kortissa, kerro rehellisesti että olet heitä ikävöinyt ja toivottelet hyvää jatkoa. Näin minä tein kun tuli ensimmäinen kortti exän vanhemmilta.
Ex tekaisi lapsen toisen kanssa kun vielä olimme yhdessä, ei ollut todellakaan vanhempiensa syy ja heihin pidän nykyisin juuri tuon "kortteilun" verran nyt vuosienkin päästä yhteyttä. Joskus kirjoittelen useamman rivin, joskus en. Aikuisiahan tässä kaikki ollaan, eikä tunteita tarvitse salailla.

[QUOTE="höh";25281322]Miksi tehdä kärpäsestä härkänen? Laita uudenvuoden toivotukset kortissa, kerro rehellisesti että olet heitä ikävöinyt ja toivottelet hyvää jatkoa. Näin minä tein kun tuli ensimmäinen kortti exän vanhemmilta.
Ex tekaisi lapsen toisen kanssa kun vielä olimme yhdessä, ei ollut todellakaan vanhempiensa syy ja heihin pidän nykyisin juuri tuon "kortteilun" verran nyt vuosienkin päästä yhteyttä. Joskus kirjoittelen useamman rivin, joskus en. Aikuisiahan tässä kaikki ollaan, eikä tunteita tarvitse salailla.[/QUOTE]

Mä olen vaan sellanen et teen pienistä asioista isoja ja pohdin ja analysoin kaikki sanomiset ja sanomatta jättämiset,kieltämättä se on joskus aika rasittavaa ja käy voimille.
Mä en tiedä millasissa väleissä ovat poikansa kanssa...välillä on tuntunu et niiden välit on katkennu ja toisinaan tuntuu ettei.
Olen kai hirveä ihminen kun jossain syvällä sisuksissa pikkusen toivon jopa et niiden välit on katki...kamala minä ajatuksineni!!
Jotenkin vaan tuntuu et olisko kuitenkin parempi pistää joulutoivotukset tekstarina eikä oottaa joulun jälkeen et laittais uuden vuoden kortin.

Alkuperäinen kirjoittaja röllimys;25281408:
Laita vaan viesti =) Varmasti mukava yllätys. Ja kirjoitat lämpöisen viestin, niin ei ole niin tylsä tekstari vaan. Ajatus se on tärkein!

Taidan sitten laittaa tekstarin,olisihan se kortti tietenki mukavampi mutta mielummin toivotan myös joulua heille! Nyt kun vaan keksisi mitä kirjoittaa...

Ja niinkuin piti jouluaattona istua samassa pöydässä heidän kanssaan.Mä olen muutenkin tunteikas ihminen ni tää jotenkin...aivan mieletön ikävä! olen sen jotenkin sysänny takaalalle muuten itkisin joka päivä mut nyt se ryöpsähti esiin.

Monesti erotessa ei tajaua(enkä tällä tarkota ettei sais erota) miten moniin ihmisiin se vaikuttaa. Itse olin läheinen siskoni miehen perheen ja oikeestaan koko suvun kanssa ja ikävä jäi kun kaikkiin katkes yhteys ihan yhtäkkiä. Monesti vietin joulua myös heidän kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja röllimys;25281530:
Monesti erotessa ei tajaua(enkä tällä tarkota ettei sais erota) miten moniin ihmisiin se vaikuttaa. Itse olin läheinen siskoni miehen perheen ja oikeestaan koko suvun kanssa ja ikävä jäi kun kaikkiin katkes yhteys ihan yhtäkkiä. Monesti vietin joulua myös heidän kanssaan.

Niinpä.Mulla on ikävä niin niitä vanhempia kuin myös heidän vanhempia eli exän isovanhempia.
Exän siskoon sen verran yhteyttä pidän mitä nyt kummilapsen kanssa olen tekemisissä.Olihan ne kaikki mulle mun toinen perhe,välillä jopa tuntu et lähempi kuin oma...

[QUOTE="niin";25281551]Ehdottaisin kanssa, että lähetä uudenvuoden toivotukset postikortilla ja siihen joku kiva runo.[/QUOTE]

Niin,kortti olis mukavampi ja sitä saa pitää käsissä mutta kun haluaisin toivottaa joulua enkä pelkkää uutta vuotta.
ja mitä mä siihen korttiin sitten laittasin...kuulumisia vai? et ikävä on ja huonosti menee...no juu,en kai nyt noin laittas mutten kyllä liiaksikaan liiottelis et miten hyvin pärjään kun oikeesti on yhtä taistelua et jaksaa viikosta toiseen.

miksi pitää yhteyttä exän vanhempiin,välit kuitenkin katkeaa kun sinä saat uuden miehen ja exälläsi on jo.Ei mulla oo ainakaan ollut tapana pitkänkään seurustalun jälkeen..Hullulle tuntuisi jos saisi eksän äipältä kortin nyt kun on jo uusi mies ja lapsiakin kolme..

Täytyykö ystävyys suhteet toisen sukulaisiin myös katkaista eron takia? Jos exänä joka paikkaan nokkansa tunkee voi olla ikävää mutta kai jonkun kanssa voi olla yhteyksissä jos molemmista siltä tuntuu. Eihän sen exän tartte olla millään muotoa mukana siinä.

[QUOTE="lili";25281633]miksi pitää yhteyttä exän vanhempiin,välit kuitenkin katkeaa kun sinä saat uuden miehen ja exälläsi on jo.Ei mulla oo ainakaan ollut tapana pitkänkään seurustalun jälkeen..Hullulle tuntuisi jos saisi eksän äipältä kortin nyt kun on jo uusi mies ja lapsiakin kolme..[/QUOTE]

No en mä odottanu niiltä korttia,siksi en itekään laittanut mutta kun nyt laittoivat niin kai sitä voi tän yhen kerran sitten pistää takaisin jotain.
Ehkä ei hekään jatkossa laita mut näin ekana jouluna eron jälkeen.
Ja kyl mä olen sidoksissa siihen perheeseen kun todellakin olen heidän lapsenlapsen kummitäti.Joten ainakin sinnepäin olen yhteydessä jonkun verran. En mä halua exän kanssa olla tekemisissä eikä tarvitsekaan mutta minkäs mä sille voin et sattuu nyt olemaan tällänen tilanne,en mä nyt exän takia voi kummilapseen olla pitämättä yhteyttä.Eihän mun nyt tarvii niihin vanhempiin olla jatkossa mutta kyllä nyt ainakin voin tän kerran kun kortin laittoivat.

Yhteistyössä