Tuli sitten joulukortti exän vanhemmilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-avo-miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mä pistän tälläsen viestin ni kertokaa onko millanen

Hei,kiitos kortista :-) ja lämpöisiä hetkiä kynttilän loisteessa näin joulun aikaan!
Olette olleetajatuksissani.Kiitos myös kun pidätte xxxx:ta huolta,yksi murhe vähemmänkun tiedän,että xxxx:lla hyvä olla vaikka ikävä välillä kova.
Toivotan vielä lämmintä joulunaikaa ja alkavaa vuotta! Terv.X

Mäkin lähetin ex-avo-appivanhemmilleni kortin tänä vuonna, vaikka mun ja avokkini erosta on jo 2 vuotta aikaa. Niin lähettivät hekin mulle. Lämmöllä heitä muistelen, "varavanhempiani". :)

Alkuperäinen kirjoittaja röllimys;25281794:
On kohteliasta kiittää kortista ja laittaa viestiä takaisin päin. On tainnu lilin joulun pilata nyksän exä.

No ollaan oltu naimisissa jo 12v joten eipä mitkään eksät ole olleet missään vaiheessa mukana meidän kuvioissa...

Oli minusta mukava viesti ja siitä saa kuvan että aidosti haluat heille jouluja toivottaa ja heitä ajatellut. Kiertoviestit on kylmiä, menee vaan ohi, mutta toi on heitä varten.

Alkuperäinen kirjoittaja röllimys;25281957:
Oli minusta mukava viesti ja siitä saa kuvan että aidosti haluat heille jouluja toivottaa ja heitä ajatellut. Kiertoviestit on kylmiä, menee vaan ohi, mutta toi on heitä varten.

Ovat oikeesti olleet ajatuksissani ja haluan toivottaa lämmintä joulua heille.
ei mulle tulis mieleen laittaa jotain mitä en tarkoita.
sulattelen asiaa ja laitan sitten vaikka huomenna.

[QUOTE="lili";25281937]No ollaan oltu naimisissa jo 12v joten eipä mitkään eksät ole olleet missään vaiheessa mukana meidän kuvioissa...[/QUOTE]

No,tää on vähän eri asia,ollaan erottu vasta vähän aikaa sitte ja jos toiset muistaa kortilla niin onhan se ystävällistä kiittää ja toivottaa takaisin jouluja.
Ja edelleen kun en itse edes odottanu korttia niin en myöskään itse laittanut ja kun nyt tuli niin kai siitä nyt voi kiittää.Ei sen tarvitse tarkoittaa että ollaan tekemisissä jatkossa ja tuskin edes ollaan,ehkä he vaan ystävällisyyttään laittoivat kun emme ehtineet hyvästellä tai mitään kun ex vaan lähti toisen matkaan ja se tuli kaikille yllätyksenä varsinkin minulle joten en saanut ees moi sanoa ja kun exän vanhemmat tuli matkoilta niin mä olin jo niiden pojan elämästä heitetty ulos.Että kyllä se tuli myös heille yllätyksenä meidän ero ja se et pojalla on jo uusi.

Mä muistan sut ja oon miettiny, miten jakselet. :hug: Hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta sulle! :)

Ai muistat vai? Tässähän tää pikkuhiljaa,vaikeeta vielä välillä on ja itku tulee varsinkin nyt joulun alla aika herkässä ollut.Kovasti yrittäny keksiä kaikkea et olis muuta ajateltavaa mutta eipä tässä paljon ehdi muuta kun töitä tehdä.Nyt on ollu helpompi kun en ole enää aikoihin törmänny exään,kai se täällä edelleen pyörii tai sitten ei muut sama se kun en kuitenkaan ole törmännyt enää aikoihin.Kaikenlaista olen exästä kuullut ja sillä taitaa mennä kovin lujaa sen uuden kanssa mutta yritän vain keskittyä itseeni ja olla välittämättä mitä kuulen.Vaikka kyllähän se tuntuu,turha kieltää. Ei tässä vielä voiton puolella olla mutta parempaan suuntaan kuitenkin kai jo menossa.

Mukavaa joulua ja uutta vuotta myös sulle:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja röllimys;25281794:
On kohteliasta kiittää kortista ja laittaa viestiä takaisin päin. On tainnu lilin joulun pilata nyksän exä.

tuo olikin tarkoitettu röllimykselle kun väittää että meidän joulun muka pilaa eksä..

Laitoin nyt sit heille tänään tekstarin,tuon ylempänä olevan.Tuli viesti takaisin että olen tervetullut moikkaamaan x:ää(ei siis ex) aina kun haluan ja muutenkin. Tuli ihan kunnon itku! Tuskin he olisivat laittaneet tuollaista viestiä jos eivät tarkoittaisi.Eihän siihen viestiin olisi tarvinnut enää vastata kun olivat jo kortin laittaneet.
En mä halua mitenkään sanoa mut kyllä ne varmaan on ihmetelleet poikansa päätöstä erota musta ja lähteä toisen matkaan,väkisinkin tulee tunne et millasetkohan välit niillä nykysin on.Ja onko ex jo kehdannu esitellä uuden kotonaan...
No mut juu,en sitten tiedä tuleeko käytyä edes x:ää moikkaamassa kun siitä tulee vaan entistä ienemmän ikävä ja kun ei exän kanssa lapsia niin...Mutta tuntuu hyvältä edes tietää että olin kuitenkin pidetty(kai se olis selväks tullu vuosien saatossa jos eivät olisi musta tykänny) ja pois ei ajeta jos sattuisin käymään.Itseäni suojelen et tuskin tulee mentyä vaikka joskus voi tehdä mieli mutta kun ei ees niitä lapsia ollut meillä niin..Tietysti jos ihan exän kiusaks...

Hyvä että olette väleissä. Minulle/meille tulee yhä ex-anopilta kortti vaikka erosta on melkein 14v aikaa. Enkä minä lähettele kortteja, en hänelle enkä muillekaan.

[QUOTE="vieras";25287886]Hyvä että olette väleissä. Minulle/meille tulee yhä ex-anopilta kortti vaikka erosta on melkein 14v aikaa. Enkä minä lähettele kortteja, en hänelle enkä muillekaan.[/QUOTE]

No ero oli yllätys niin itselle kuin varmasti myös heille,mulla ei ole mitää heitä vastaan.Itseasiassa olen vihanen exälle et menikin tekee näin,menetin nii ihanat ihmiset.En mä usko et sen kummemmin tulee jatkossa yhteyksissä oltua muuta kun exän siskon perheen kautta ehkä terkkuja lähetellen kun olen kummi.Ei ehditty ees nähdä ennen eroa ja tää oli eka yhteydenotto niiltä 6kk aikana.
Mut samalla kun tuli itku niin myös olo et välittävät musta ja se lämmittää sydäntä.

[QUOTE="vieras";25288017]Etkö sä nää ex-anoppia esim. kummitytön synttäreillä?
Vai käytkö eri aikaan kylässä...[/QUOTE]

Yhet synttärit vasta ollu ja kävin eri aikaan ja aion vastakin käydä koska ex on siellä myös,ens vuonna kenties sen uuden eukon kanssa joten ei kiitos.Käyn mielummin eri aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ex-avo-miniä;25288028:
Yhet synttärit vasta ollu ja kävin eri aikaan ja aion vastakin käydä koska ex on siellä myös,ens vuonna kenties sen uuden eukon kanssa joten ei kiitos.Käyn mielummin eri aikaan.

Ymmärrän!
Voisitko joskus mennä moikkaamaan kummilasta sillon ku isovanhemmatkin olis siellä?Vähän niinku puoluettomalla maaperällä...
Tai joskus meet kummilapsen kanssa isovanhemmille kyläilemään...
Kummilapsi "suojamuurina" jos ymmärrät?Ei ehkä sit tulis niin kovasti itkettyä yms...

[QUOTE="vieras";25288046]Ymmärrän!
Voisitko joskus mennä moikkaamaan kummilasta sillon ku isovanhemmatkin olis siellä?Vähän niinku puoluettomalla maaperällä...
Tai joskus meet kummilapsen kanssa isovanhemmille kyläilemään...
Kummilapsi "suojamuurina" jos ymmärrät?Ei ehkä sit tulis niin kovasti itkettyä yms...[/QUOTE]

No näihin en osaa vielä sanoa mitään.

tunnetko sä kenties mut?

Yhteistyössä