Tuli yhtäkkiä kauhea inspis.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Viime yönä tuli ihan yhtäkkiä ajatus, että haluaisin kirjoittaa kirjan, joka kertoisi teini-ikäisen nuoren naisen ja pikkutytön ystävyydestä...tai jonkinlaisen koskettavan tarinan mihin liittyisi lapsi/lapsia. Pää on vaan ihan tyhjä tällä hetkellä, kun ei keksi mitään :|

Kirjoitan tällä hetkellä jo yhtä kirjaa, mutta on tullut vähän luovuuskriisejä ja ollut pitkä kirjoittamistauko...mä vaan keksin uusia ideoita, ennen kuin vanhatkin tekstit on valmiita :D :ashamed:

Jännittävää. Mä kirjoitin joskus kirjaa, joka kertoi vedenalaisesta kaupungista ja sen nimi oli Traanipoika. :snotty: Siitä tuli niin huono, että lopetin kesken. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mul on sama noiden käsitöiden kanssa, saan aina uusia ideoita ennen kun vanhatkaan on valmiita, sitten mulla on sata keskeneräistä työtä vaan....

no mulla taas on 9/10 niin paska tuuri et sen kerran kun jaksais jotain tehdä loppuun asti (siis käsitöitä) niin varmasti valitsen langan joka lopetetaan ja sitten en saa sitä valmiiksi :'(

Mul on sama noiden käsitöiden kanssa, saan aina uusia ideoita ennen kun vanhatkaan on valmiita, sitten mulla on sata keskeneräistä työtä vaan....

Sama täällä
:D Oonkin ottanut tavaksi, että ihan luvan kanssa mulla saa olla pari kolme työtä tekeillä kerralla.

Mä oon saanu tähän mennessä vain yhden kirjan kirjoitettua loppuun asti ja sekin oli 3 vuotta sitten, 15-vuotiaana :D

Mulla olis taulukankaat ja värit valmiina, puuttuu vaan inspiraatio..lainaatko vähän...siitä saa niin hyvän olon kun innostuu jostain ja pääsee toteuttamaan itseään.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Miksi ne olisi ystäviä?

Sitä mä yritän just pohtia :D Alussa ne vois suhtautua toisiinsa hiukan vihamielisesti ja jossain vaiheessa tulla ystäviksi...en mä keksi mitään, täytyy miettiä tota ideaa viel rauhassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Miksi ne olisi ystäviä?

Sitä mä yritän just pohtia :D Alussa ne vois suhtautua toisiinsa hiukan vihamielisesti ja jossain vaiheessa tulla ystäviksi...en mä keksi mitään, täytyy miettiä tota ideaa viel rauhassa :D

no joo, täytyy sanoa että kyllä kirjassa olisi ihan hyvä olla jonkinlainen juonikin.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Jännittävää. Mä kirjoitin joskus kirjaa, joka kertoi vedenalaisesta kaupungista ja sen nimi oli Traanipoika. :snotty: Siitä tuli niin huono, että lopetin kesken. :D

:D Saiakos sen lukea, vois olla hyvä :D

No eipä taida saada. :ashamed: Mainittakoont nyt kuitenkin, että kirjan päähenkilö rakastuu haisevan ravintola Traanipojan Baarimikkoon. ja että siellä maanalaisessa kaupungissa käytetään "hullunsiemeniä" semmosta huumetta siis, joka on tietty vähän laitonta mutta tosi yleistä. :o

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Miksi ne olisi ystäviä?

no joo, täytyy sanoa että kyllä kirjassa olisi ihan hyvä olla jonkinlainen juonikin.. :whistle:

Niinpä, ihan alkutekijöissä vielä koko idea...haluaisin kuitenkin kirjoittaa seuraavaksi kirjan, joka jollain tavalla liittyisi lapseen tai lapsiin.

Kirjoita psykologinen trilleri, nuoresta naisesta joka on lähes pakkomielteisen kiinnostunut lapsista. Siis ei mitään pedofilia tarinaa, vaan että hän on kiinnostunut lapsista ja viettää koko ajan enemmän ja enemmän aikaa pienten lasten seurassa. Hän löytää ystäväkseen pienen tytön ja kirjan lopussa selviää, että nuori nainen on psykoottinen ja kuvittelee kaiken. Todellisuudessa hän on vain istunut tietokoneensa ääressä muutaman vuoden kuvitellen itselleen ystäviä ja elämää. Syy pakkomielteiselle kiinnostukselle lapsia ja lapsuutta kohtaan on kykenemättömyys hyväksyä omaa aikuistumista ja kasvamista lapsuudessa tapahtuneiden traagisten asioiden vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vera:
Kirjoita psykologinen trilleri, nuoresta naisesta joka on lähes pakkomielteisen kiinnostunut lapsista. Siis ei mitään pedofilia tarinaa, vaan että hän on kiinnostunut lapsista ja viettää koko ajan enemmän ja enemmän aikaa pienten lasten seurassa. Hän löytää ystäväkseen pienen tytön ja kirjan lopussa selviää, että nuori nainen on psykoottinen ja kuvittelee kaiken. Todellisuudessa hän on vain istunut tietokoneensa ääressä muutaman vuoden kuvitellen itselleen ystäviä ja elämää. Syy pakkomielteiselle kiinnostukselle lapsia ja lapsuutta kohtaan on kykenemättömyys hyväksyä omaa aikuistumista ja kasvamista lapsuudessa tapahtuneiden traagisten asioiden vuoksi.

Mikset itse kirjoita kirjaa siitä, kun olet keksinyt noin hyvän idean? =)

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Kirjoita kirja teiniäidistä.

Sitäkin oon miettiny.

onko muuten se sun aiempi kirjasi julkaistu?

Ei, koska se oli Salattuihin elämiin perustuva kirja...lähetin sen sinne studiolle ja sain paljon kehuja, mutta niillä oli jo sopimus toisen kirjoittajan kanssa.