Tuliko mulle turhasta paha mieli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "repale"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"repale"

Vieras
Meillä oli mun ja miehen miespuolinen ystävä käymässä ja mä pelasin sen kanssa lautapeliä. Mun mies sitten alko jankuttaa, että miten huonosti mä pelaan ja että mä häviin. Jankutti ja jankutti, vaikka mä sanoin, että antais jo olla. Tosi inhottavasti ivaili ja nalkutti siinä vieressä.

Kun kysyin seuraavana päivänä syytä sille käytökselle, niin se sanoi, ettei tiedä ja että pelasin kuulemma vaan ihan huonosti. Kun sanoin, ettei tuollainen riitä syyksi, varsinkaan, kun minä voitin pelin useaan otteeseen, se alko raivota siitä, miten olin muka flirttaillut koko illan sille meidän kaverille.

Mua vähän vaivaa, että sillä ei ole mulle mitään sanottavaa. Ei tajua pyytää anteeksi sitä, että syytti mua jostain flirttailusta, vielä, kun olen tosi tarkka, etten vahingossakaan anna mitään vääriä viestejä missään vaiheessa. :( Flirttailin kuulemma, koska olin sen kaverin kanssa hetken keittiössä ja juttelimme siellä, sillävälin, kun mies oli toisessa huoneessa. Olen niin vihainen, että itkettää.

Ja entäs sitten jos flirttailitkin, mun mielstä pieni flirtti kuuluu elämään ja sosiaaliseen kanssakäymiseen....meillä ei ole tapana flirteistä mieltä pahoittaa oli sitä tai ei :)

[QUOTE="mä";24156998]Ja entäs sitten jos flirttailitkin, mun mielstä pieni flirtti kuuluu elämään ja sosiaaliseen kanssakäymiseen....meillä ei ole tapana flirteistä mieltä pahoittaa oli sitä tai ei :)[/QUOTE]

Minä en saa flirttailla. Olen kerran tehnyt suutelunkokoisen virheen ja siitä muistutetaan minua jatkuvasti. Aina, jos mies on minulle anteeksipyynnön velkaa ja kerron, että olen loukkaantunut, hän ottaa esiin sen minun mokani, jolloin lopulta minun pitää pyytää anteeksi, aina ja ikuisesti.

Ja ei se ollut edes tuo kaveri.

[QUOTE="repale";24157019]Minä en saa flirttailla. Olen kerran tehnyt suutelunkokoisen virheen ja siitä muistutetaan minua jatkuvasti. Aina, jos mies on minulle anteeksipyynnön velkaa ja kerron, että olen loukkaantunut, hän ottaa esiin sen minun mokani, jolloin lopulta minun pitää pyytää anteeksi, aina ja ikuisesti.

Ja ei se ollut edes tuo kaveri.[/QUOTE]

Ei kuulosta parisuhteelta.

Yhteistyössä