tulin just utrasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloKitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
jaksamista odotteluun. mä en vaan tajua miten sikiö on kerran nähty ja syke myös ja neuvolassakin kuultu ja sitten kumminkin nyt ei sikiötä löytynyt :'(

:hug: :hug:

sikiötä ei ole nähty. Vain nevolantäti oli löytänyt sykkeen.

Olen myös kuullut tapauksista, joissa "kuultu" syke on ollut äidin oma.
Antaa kyllä huonon kuvan terkkareiden taidoista, että menevät sekoittamaan niin pahasti :/

Olisko th sun omaan sykkeeseen sekoittanu..aika kamala virhe kyllä..kun tietää miltä äidistä sitten tuntuu. :(

Tuuhan kertomaan sitten mitä sanoivat siitä hormonin määrästä,onko nousussa. :hug:

aika hurjalta kuulostaa, kyllä rv 14 on jo niin iso että se näkyy ultralaitteessa- on vanha laite tai ei. :/
milloin viimeksi kuulunut sydänäänet?
aika epämääräiseltä kuulostaa *halaa*

sain itse keskenmenon rv 12+3 ja sikiö oli iso ja ei sellainen voi vaan tulla ulos ettei huomaisi.. saatika että häviäisi minnekään. *ihmettelee*

Alkuperäinen kirjoittaja HelloKitty:
Nyt en ymmärrä ultrassa ei vauvaa löytynyt mutta viimeviikolla löyty vauvan syke...miten mahollista??Itkuhan siinä tuli ja lääkärikin oli todella yllättynyt kun mulla ei ole tässä nyt ollut mitään vuotoakaan..Miten ihmeessä mä selviän tästä :'( :'( :'( hiton neuvolan täti jos on vaan omiaan häpissy :o :'( Neuvolan jälkeen kun syke löyty niin oon ihan asennoitunut kunnolla että meille tulee vauva ja nyt ei sitten tulekkaan :'( :'( :headwall: :headwall: :headwall: :'( :'(
Elämä voi olla välillä julmaa.. itsellä sama kokemus huhtikuussa.

siis ymmärsin että ei ole ultrattu aikaisemmin.
eikö niin?
ja terkka kuullut sykkeen- kuulitko sinäkin sen? kyllä sen erottaa jos aikaisempia lapsia kuten sinulla, kuuluuko se vauvan "hevosenlaukka" syke vai jokin muu mahan mölinä..
voihan olla että ei ole edes kohdunulkoinen raskaus vaan mennyt kesken ihan alussa jo tms.. en tiedä.
kuulostaa niin vaan epämääräiseltä.
se vaan varma että 14 viikkoisen löytää ultraaja kyllä :/

Voi ei... Voin vain kuvitella miltä tuon täytyy tuntua :hug: Voimia ja jaksamista! Tuntuu kyllä ihmeelliseltä jos th on kuullut sykkeen, jota ei (ultran mukaan) ole ollut olemassakaan... :o Kyllä se sikiön syke poikkeaa niin selvästi äidin sykkeestä..

jos niin ikävästi on käynyt ja tuntuu että haluat jakaa ajatuksia, olet tervetullut tuonne vauvakuume puolen km:n jälkeen kuumeilijat pinoon- siellä saat varmasti vertaistukea jos sitä kaipaat.
*oikein iso halaus teidän perheelle*

Yhteistyössä