Ja kun joku sanoi että se vauvan sykehän on sitä hevosenlaukkaa.. Niin ei se noilla viikoilla kuitenkaan kuulu vielä niin voimakkaana, jos nyt kuuluu lainkaan. Eli se th on voinut kuulla ap:n oman sykkeen vaikkapa vatsa-aortasta.
Varmasti ihan hirveää, kun luulee että viikkoja onkin jo noin monta ja on jo ihan asennoitunut vauvaan... (tarkoitan siis sitä, että kun alussa kaikki jännittävät että pysyykö kyytiläinen matkassa, mutta rv12 jälkeen uskaltaa olla jo vähän levollisemmin) :'( :hug:
mulle sanottiin kanssa neuvolassa, kun aloin ensimmäistäni odottaa, että selvät sydänäänet.. Kuultiin doplerilla ja sitten oli lääkäri, joka katsoi ultralla.. Ja sanoi, että tuossa lyö sydän..
No sitten tuli aika äitipolille parin päivän päähän.. Jossa sitten sanoi: "miten on mahdollista, että ovat nähneet ja kuulleet sydänäänet.. Ei täällä ole mitään" :'(
tuntuu ettei ole tullut hyviä uutisia kun ap:sta ei kuulu mitään. toivottavasti pian ilmoittaa ja kunpa olisi vain inhimillinen moka ja kaikki ok. keskenmenot on aina kipeitä asioita :hug:
No mulla on tilanne niinpäin että ultra ei MEINANNU löytää mitään... eli täti ei osannu ettiä mun kohtua lainkaan... etti IHAN väärästä paikasta ja siis sisäpuolelta... Päältä kyllä löysi sen sitten mut ei sisältä ja sen piti hakee sitten toinen ihminen auttamaan kun mun kohtu oli täysin eri paikassa ku tää täti ei tajunnu ettii ees niin ylhäältä edestä...
:hug: :hug: kyllä oma helmikuinen keskenmeno tulee hyvin mieleen taas :ashamed:
itsekin viikolle 13 luulin kaiken olevan niin hyvin kuin olla voi, vaan kuinkas kävikään..
mulla kyllä sykkeet löytyi neuvolassa ja lääkärissäkin, menehtyi vaan rv 13 johonkin-
teille iso :hug: ja voimia eteenpäin! :hug: