Tulin sitten nettiin kesken soveltuvuuskokeitten

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
:whistle: :xmas: Mulla on enää psykologin käynti ja sinne aikamoinen jono. Eikä sinne kyllä olekaan aika meidän ryhmälle vasta 14-15. Olen tässä ihan vieressä koneella ja teen koulujuttuja odotellessa. Ai niin palstailen. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja anceliq:
Onnex noi testit on ihan kivoja, rennosti vaan menee omana ittenään ni hyvin menee... :)
Mut jonot psykologille on pitkiä ja mun onnella sain vikan ajankin.... :|

Joo eihän noissa testeissä mitään ongelmia ollut eikä muissa haastatteluissa, mutta jonotusaikaa kyllä taitaa riittää. Mutta sanoin muille meidän ryhmäläisille, että mä voin mennä viimeisenä. Saan tässä tehtyä tehtäviä.

Mä en sovellu sosiaali-/terveysalalle. En tiedä miksi. Muista osioista täydet bongot. Menin sitten opiskelemaan jotain ihan muuta. Ihmetyttää vaan, kun olen niin törppöjä hoitajiakin tavannut, että ketkä sinne sitten SOVELTUVAT? Itse olen raivoraitis ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mä en sovellu sosiaali-/terveysalalle. En tiedä miksi. Muista osioista täydet bongot. Menin sitten opiskelemaan jotain ihan muuta. Ihmetyttää vaan, kun olen niin törppöjä hoitajiakin tavannut, että ketkä sinne sitten SOVELTUVAT? Itse olen raivoraitis ihminen.

Mäkin olen kyllä tavannut sellaisia hoitajia, että on pitänyt miettiä, että kuinka nuo on valittu. :o

:D mieki kävin tänään soveltuvuus kokeessa!! lähihoitajaksi niinikään.. eka ne kirjalliset tehtävät, sitte psykolokin haastattelu(olin siellä varmaan 2miin?!! ) ja sitten opettajan haastattelu ja sitten kotia.. vähän jälkeen yhen olin jo takas kotona, ettei onneksi tarvinnu kauaa siellä kupata.. :D

Niinpä!
Kaikenlaisia ihme tyyppejä ne ottaa kyl opiskelemaan esim. just tonne lähihoitajaks. Meil töis on ollu työharjottelijana muutama ihan alalle soveltumaton tyyppi! Niin ja jos sit yrität opiskelijan opettajalle siitä alalle sopivuudesta sanoa, niin eihän ne opettajat suostu ees kuuntelee...

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
:D mieki kävin tänään soveltuvuus kokeessa!! lähihoitajaksi niinikään.. eka ne kirjalliset tehtävät, sitte psykolokin haastattelu(olin siellä varmaan 2miin?!! ) ja sitten opettajan haastattelu ja sitten kotia.. vähän jälkeen yhen olin jo takas kotona, ettei onneksi tarvinnu kauaa siellä kupata.. :D

Meillä oli ensin kolmisen tuntia kaiken maailman testejä. Sitten pitää käydä läpi neljä haastattelua: ryhmä, terveydenhoitaja, opettaja ja psykologi. Multa puuttuu siis enää tuo psykologi.

Nyt pirhana vieköön loppui tulostimesta paperi ja pitää vissiin raahautua toiseen päähän koulua hakemaan paperia. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Meillä oli ensin kolmisen tuntia kaiken maailman testejä. Sitten pitää käydä läpi neljä haastattelua: ryhmä, terveydenhoitaja, opettaja ja psykologi. Multa puuttuu siis enää tuo psykologi.

Nyt pirhana vieköön loppui tulostimesta paperi ja pitää vissiin raahautua toiseen päähän koulua hakemaan paperia. :kieh:

haetko seinäjoelle vai kauhajoelle?

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Sillon ku mulla oli pääsykokeet niin se psykologi istui jalat pöydällä siellä! :D

Mä en oikeen usko, että tuo psykologi tekee niin. :whistle:

Eikö vaikuta kauhean rennolta tapaukselta? :D Sitten se mulkoili koko ajan ja kysyi miksi haluan lähihoitajaksi kun mun peruskoulun tokari olis niin hyvä! :headwall: MÄ vastasin, että ehkä mä haluan hoitajaksi! :D Teki mieli vielä lisätä lauseen loppuun, pässi! :D

Nuo psykologit saattaa tehdä tosiaankin ihmeellisiä juttuja ja kysymyksiä siellä haastattelussa/testissä.. Ne testaa, kuinka selviytyy yllättävistä tilanteista.. Eräässä psykologin haastattelussa psykologi meni kesken keskustelun pöydän alle istumaan..

Miten ihmeessä ja mitä niistä psykologisista testeistä muuten arvioidaan? Kun mä oon ite kans lähäri ja sain soveltuvuuskokeesta täydet pisteet. Mutta sitten yks tosi kiva tyttö läpäsi vaan matikan, muuten ihan täysin alalle soveltumaton (!??) muka oli. Ja sitten meenkin luokalle kuitenkin tuli muutamia ihan pässejä, jotka sitten jättivätkin kesken tai sitten opettajan taholta kehotettiin jättämään kesken.

Haitko sä siis ouluun? Mulla on torstaina ja noissa papereissa sanottiin, että siellä on psykologiset testit, ryhmäkeskustelu ja psykologin haastattelu..

haetko seinäjoelle vai kauhajoelle?

Kauhajoen laitoin ekaksi ja Seinäjoen tokaksi. Nyt siis kokeissa K.joella.

Just kävin psykologilla, kun en saanutkaan sysättyä muita ennen mua vaan mentiin järjestyksessä.

Yhteistyössä