Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:Mihin sä haet?
Nim. en seuraa koko aikaa kaikkien menoa kovin tarkasti. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja d:Mitä haet opiskelemaan?
Lähihoitaja.
Alkuperäinen kirjoittaja anceliq:Onnex noi testit on ihan kivoja, rennosti vaan menee omana ittenään ni hyvin menee...![]()
Mut jonot psykologille on pitkiä ja mun onnella sain vikan ajankin.... :|
Alkuperäinen kirjoittaja haukotus:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja d:Mitä haet opiskelemaan?
Lähihoitaja.
jotenkin arvasin
eipäjuurimikäänAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja haukotus:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja d:Mitä haet opiskelemaan?
Lähihoitaja.
jotenkin arvasin
Ja sun ongelma on mikä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:eipäjuurimikäänAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja haukotus:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja d:Mitä haet opiskelemaan?
Lähihoitaja.
jotenkin arvasin
Ja sun ongelma on mikä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Sillon ku mulla oli pääsykokeet niin se psykologi istui jalat pöydällä siellä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mä en sovellu sosiaali-/terveysalalle. En tiedä miksi. Muista osioista täydet bongot. Menin sitten opiskelemaan jotain ihan muuta. Ihmetyttää vaan, kun olen niin törppöjä hoitajiakin tavannut, että ketkä sinne sitten SOVELTUVAT? Itse olen raivoraitis ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mä en sovellu sosiaali-/terveysalalle. En tiedä miksi. Muista osioista täydet bongot. Menin sitten opiskelemaan jotain ihan muuta. Ihmetyttää vaan, kun olen niin törppöjä hoitajiakin tavannut, että ketkä sinne sitten SOVELTUVAT? Itse olen raivoraitis ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:mieki kävin tänään soveltuvuus kokeessa!! lähihoitajaksi niinikään.. eka ne kirjalliset tehtävät, sitte psykolokin haastattelu(olin siellä varmaan 2miin?!! ) ja sitten opettajan haastattelu ja sitten kotia.. vähän jälkeen yhen olin jo takas kotona, ettei onneksi tarvinnu kauaa siellä kupata..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:mieki kävin tänään soveltuvuus kokeessa!! lähihoitajaksi niinikään.. eka ne kirjalliset tehtävät, sitte psykolokin haastattelu(olin siellä varmaan 2miin?!! ) ja sitten opettajan haastattelu ja sitten kotia.. vähän jälkeen yhen olin jo takas kotona, ettei onneksi tarvinnu kauaa siellä kupata..
![]()
Meillä oli ensin kolmisen tuntia kaiken maailman testejä. Sitten pitää käydä läpi neljä haastattelua: ryhmä, terveydenhoitaja, opettaja ja psykologi. Multa puuttuu siis enää tuo psykologi.
Nyt pirhana vieköön loppui tulostimesta paperi ja pitää vissiin raahautua toiseen päähän koulua hakemaan paperia. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Sillon ku mulla oli pääsykokeet niin se psykologi istui jalat pöydällä siellä!![]()
Mä en oikeen usko, että tuo psykologi tekee niin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:mieki kävin tänään soveltuvuus kokeessa!! lähihoitajaksi niinikään.. eka ne kirjalliset tehtävät, sitte psykolokin haastattelu(olin siellä varmaan 2miin?!! ) ja sitten opettajan haastattelu ja sitten kotia.. vähän jälkeen yhen olin jo takas kotona, ettei onneksi tarvinnu kauaa siellä kupata..
![]()
Meillä oli ensin kolmisen tuntia kaiken maailman testejä. Sitten pitää käydä läpi neljä haastattelua: ryhmä, terveydenhoitaja, opettaja ja psykologi. Multa puuttuu siis enää tuo psykologi.
Nyt pirhana vieköön loppui tulostimesta paperi ja pitää vissiin raahautua toiseen päähän koulua hakemaan paperia. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:mieki kävin tänään soveltuvuus kokeessa!! lähihoitajaksi niinikään.. eka ne kirjalliset tehtävät, sitte psykolokin haastattelu(olin siellä varmaan 2miin?!! ) ja sitten opettajan haastattelu ja sitten kotia.. vähän jälkeen yhen olin jo takas kotona, ettei onneksi tarvinnu kauaa siellä kupata..
![]()
haetko seinäjoelle vai kauhajoelle?