Tulipa paha mieli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jummarrus0:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä tuli niin pirun paha mieli ettei tiedä miten päin olisi..

Mä en kyllä ymmärrä että miks tästä asiasta nyt pitää mielensä niin kovasti pahoittaa...? :o

Ihan asiasta se sun ystävä on sanonu, muistan itsekin lapsettomana ettei "lapsellisten" asiat paljoa kiinnostanu, eikä toi nyt edes kauheen tökerösti oo mun mielestä sanottu.
En ois tollasesta kyllä palkokasvia nenuuni vetässy

Eli sun mielestä on ok että ystävät toimivat vain olettamustensa perusteella ja moittivat jo valmiiksi asioista mitä ap ei edes puhunut? Teetkö sä usein niin että jätät jonkun pois kun se kuitenkin sitä ja tätä vaikkei eka kerrallakaan?

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
No tottahan tuo on! Eihän äidit osaa muusta puhua kun kakanväristä ja meidän neidistä. Mietihän nyt ihan itsekin.

Ei muuten pidä paikkaansa. Minäkään ole puhunu kakanväristä jne kellekään. Toki mainitsen olevani nykyään perheellinen, mutta kyl ne jutunaiheet on muualla kun lapsessa.

No en usko että enää menisin noihin tapaamisiin. Tai menisin vielä kerran ja tekisin selväks että olen todella loukkaantunut ja sen takia en enää mene jatkossa, koska muussa tapauksessa ne tietysti puhuis siellä keskenään miten sitä nyt ei enää mikään muu kiinnosta kuin mukulansa. Ensin kyllä varmaan kyselisin joltain toiselta että miks sua ei viimeks oltu kutsuttu että selviäis oliko tuo vaan yhden ihmisen mielipide vai voiko koko porukka oikeasti olla noin urpoja.

Jos ne olis oikeita ystäviä niin ne olis kiinnostuneita sun elämästä vaikka itse ei olis samasa tilanteessa. Pitääkö äidin oikeasti unohtaa lapsiensa olemassaolo lapsettomassa porukassa ja puhua kuin lapsia ja koko perhettä ei olis olemassakaan. Kyllä mä puhun lapsistani jos ne asiaan liittyy tai joku kysyy mitä kuuluu niin oleellisena osana mun elämää on perhe ja silloin se kuuluu myös vastauksessa. Muuten pystyn kyllä keskustelemaan ihan muistakin asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja jummarrus0:
Kyllä tuli niin pirun paha mieli ettei tiedä miten päin olisi..

Mä en kyllä ymmärrä että miks tästä asiasta nyt pitää mielensä niin kovasti pahoittaa...? :o

Ihan asiasta se sun ystävä on sanonu, muistan itsekin lapsettomana ettei "lapsellisten" asiat paljoa kiinnostanu, eikä toi nyt edes kauheen tökerösti oo mun mielestä sanottu.
En ois tollasesta kyllä palkokasvia nenuuni vetässy

No kato jos on OIKEE ystävä, silloin toisen asiat kiinostaa, oli ne itselle ajankohtasia tai ei. Sinähän sitä ehkä et vaan voi ymmärtää. Miks sitte lapsellisen pitäis jaksaa kuunnella mitään työ-, bile- tai deittijuttuja? Yhtälailla, koska on ystävä!

Ap ei edes mitään vauvajuttuja puhunut, kertoi kun kysyttiin mitä kuuluu. Varmasti palstahaahkojen viisaastuttamana. Ja entäs sitte vaikka olis kertonu? Oikea ystävä myötälää, kuuntelee ja ymmärtää niin ilot kun surut.

oli tosi törkeetä. Minä ainakin olin lapsettomanakin kiinnostunut ystäväni elämästä ja siitä kun hän sai eka lapsensa. Hyvin ne jutut mahtui saman pöydän ääreen minun baari "juttujen". kanssa. eikös sitä yleensä puhutakin niistä asioista mitä ovat itselle ajankohtaisia ja tärkeitä.
Mitä näihin tapaamisiin mennään jois ei uskalla omia kuulumisiaan kertoa. Ja onhan lapsettomillakin aivot.........pitää kait sitä ymmärtää et äidit ei unohda lapsiaan .Vai olisko kyse siitä lapsettoman itserakkaudesta, jossa heidän täytyy olla keskipisteenä ja sitähän ei sovi minkään vauvan rikkoa.

Ymmärrän vinua. Minulle kävi lähes samoin kun sain esikoisen ensimmäisenä mun kaveriporukasta. Kun olin menossa ensikertaa viihteelle ja siitä oltiin puhuttu jo pari kk kavereiden kanssa ( tietty juhlapyhä kyseessä ). No sitten tuli tämä ko. päivä ja soittelin kavereille että mites tänään toimitaan ym. ( olimme olleet normaalisti yhteyksissä viikolla ) . No kaveri iloisena ilmoitti: et ei me tänään lähetä, ku oltiin jo eilen !! Just kiitti. Menin sitten yksin, eikä kyl ihan niin kivaa ollu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Annat takas sitten, kun niillä on lapsia ja sulla jo iso lapsi :kieh: B)

Marttyyri tai en niin kyllä nyt ainakin alkuun tuntuu siltä etten enää halua mennä koko tapaamisiin.. jos mut tarkotuksella jätettiin viime vuonna kutsumatta tän takia tapaamiseen niin mitä helvettiä mä sinne enää menen ensi vuonnakaan..
Ties vaikka sitten sattuisin jotain muuta "tyhmää lohkaisemaan" ja saisin taas porttikiellon seuraavaan tapaamiseen kun menin kertomaan jotain mikä ei heitä kiinnostanutkaan..

Tiedän että tämä kommentti tuli vain yhden suusta enkä voi tietää tarkemmin mitä muut ajattelevat mutta sen tiedän ettei kukaan viime vuonna edes vihjaissut minulle että he tapaavat joten kai he sitten samoilla linjoilla olivat muutkin..

Joten kyllä mä luulen että mä keskityn nyt vaan tämän hetkisiin ystäviini ja annan noiden lapsuuden ystävien (eripuolella suomea) pitää tapaamisensa..

Näin minäkin tekisin! Palaatte asiaan sitten kun heilläkin on lapsia :). Ihan turhaa ja lapsellista alkaa kostamaankaan. Antaa vain olla. Saavat miettiä tykönään.

Yhteistyössä