tulipa taas paha mieli tutun puhelusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mari"

Vieras
Mulla on tuttu johon oon tutustunut parilla kurssilla. Kurssin loppuvaiheessa, tänä talvena,
hän kutsui mut käymään.
Hän asuu bussimatkan päässä ja olin jo valmis siihen ajatukseen, kerran hän sanoi että
"soitat vaan".
No, tässä kerran soitin ja hän puhui olostaan.
Sitten tällä viikolla tuli soitto ja hän puhui muutostaan ja toivotti vain hyvää jatkoa
ja kevättä!!
Tuli mieleen että se puhelu oli kuin "jäähyväiset", ei puhettakaan näkemisestä eikä
mistään kyläilystä...

no tuo nyt on hyvin tavallista. tutustutaan jossain kurssilla, sit muka kutsutaan toinen kylää tai sovitaan, että pidetään yhteyttä. jotka ei sitten koskaan toteudu. se on sellaista. ei noista kannata vetää herneitä. onhan sulla kai muitakin tuttuja ja ystävi

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23061265:
no tuo nyt on hyvin tavallista. tutustutaan jossain kurssilla, sit muka kutsutaan toinen kylää tai sovitaan, että pidetään yhteyttä. jotka ei sitten koskaan toteudu. se on sellaista. ei noista kannata vetää herneitä. onhan sulla kai muitakin tuttuja ja ystävi

Eipä mulla ole paljoa, olen aina yksin. Ja me tultiin hyvin toimeen, paljon oli yhdistäviä
asioita.
Viime vuonna jo tuli esiin tätä, se saattoi laittaa outoja viestejä jne.
En usko että tähän ihmiseen voi luottaa..

[QUOTE="mari";23061303]Eipä mulla ole paljoa, olen aina yksin. Ja me tultiin hyvin toimeen, paljon oli yhdistäviä
asioita.
Viime vuonna jo tuli esiin tätä, se saattoi laittaa outoja viestejä jne.
En usko että tähän ihmiseen voi luottaa..[/QUOTE]

no jos sinulla on tunne, että ei voi luottaa. niin mä ainakin olisin mieluummin ilman ystävää kuin tällaisen ystävän kanssa

No älä sitten sure, jos ei ollut alunperinkään luotettava.

Tuo tyyppi ottaa varmaan seuraavan kerran yhteyttä noin kymmmenen vuoden kuluttua ja kyselee missä mennään. :)

Kyllä se varmaan ottaa yhteyttä, sanoi antavansa mulle uuden nronsa. Tuntuu vaan epävakaalta, välillä on niin läheistä ja otti käsivarresta kiinni, sitten mitään taas ei tapahdukaan vaikka kutsui
käymään eli en voi luottaa.
Ehkä se on hänen omasta luottamuksestaan kiinni..

Ok, käsitin siis väärin, anteeksi. Etkö sä voisi suoraan kysyä häneltä, että mikä on homman nimi? Että haluaako hän ylipäätään olla sun kanssa tekemisissä vai ei.

Ok, käsitin siis väärin, anteeksi. Etkö sä voisi suoraan kysyä häneltä, että mikä on homman nimi? Että haluaako hän ylipäätään olla sun kanssa tekemisissä vai ei.

Saat anteeksi:) Kyllä luulen että haluaa olla tekemisissä, ainakin jossain määrin.
Mä vaan petyn herkästi näissä ihmissuhdeasioissa ja se kuulosti niin tylyltä se toivotus..
Odottelen jos jotain kuuluu.

Yhteistyössä