Tulipa tosi paha mieli nyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhana

Vieras
Meillä on tänään vuosipäivä ja mies oli aamulla kokannut kunnon aamiaisen keitettyine munineen ja kaikkineen ja oli tullut herättelemään minua, mutta koska olen erittäin hyvä unenlahjoineni niin jatkoin unia. Nyt sitten olen töissä ja mies sitten vihoittelee kun oli tehnyt aamiaisen ja tuonut sen sänkyyn mutta minä olin kääntänyt vain kylkeä.

Harmittaa itteänikin tosi paljon, kun olisin ollut niiiiin onnellinen sänkyyn kannetusta aamiaisesta. Nyt se aamiainen on siellä yöpöydällä. Jota en muuten edes huomannut kun sitten itse nousin ylös ja aloitin aamupuuhat...

Siis unohdit vuosipäivänne? No jos teillä on muutenkin perinne juhlia näitä niin ymmärrän hyvin että toinen loukkaantuu kun näkee vaivaa :( Nyt ei auta muu kuin lepytellä :D

Alkuperäinen kirjoittaja perhana:
Meillä on tänään vuosipäivä ja mies oli aamulla kokannut kunnon aamiaisen keitettyine munineen ja kaikkineen ja oli tullut herättelemään minua, mutta koska olen erittäin hyvä unenlahjoineni niin jatkoin unia. Nyt sitten olen töissä ja mies sitten vihoittelee kun oli tehnyt aamiaisen ja tuonut sen sänkyyn mutta minä olin kääntänyt vain kylkeä.

Harmittaa itteänikin tosi paljon, kun olisin ollut niiiiin onnellinen sänkyyn kannetusta aamiaisesta. Nyt se aamiainen on siellä yöpöydällä. Jota en muuten edes huomannut kun sitten itse nousin ylös ja aloitin aamupuuhat...

Siis miten voi aikuinen ihminen nukkua noin sikeästi?

Voi perhana voiko tää edes olla näin iso asia että mua lähes itkettää nyt, kun kerrankin olisin saanut aamiaisen sänkyyn ja mä niiiin olisin siitä ollut onnellinen ja nyt mua vaan surettaa että oon tällanen lahopää etten edes herää kun mua tullaan herättelemään!!!!!!!! voi kiesus...

No, et ainakaan kerro sille ettet edes huomannut aamiaistarjotinta. Kokkaat jotain hyvää ruokaa ja katat pöydän kauniiksi siihen hetkeen kun rakas miehesi tulee töistä kotiin. Ja leivot vaikka jotain jälkiruoaksi kahvin kanssa jos vatkain kädessä pysyy :)

Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Siis unohdit vuosipäivänne? No jos teillä on muutenkin perinne juhlia näitä niin ymmärrän hyvin että toinen loukkaantuu kun näkee vaivaa :( Nyt ei auta muu kuin lepytellä :D

enkä unohtanut =) En vaan herännyt aamulla vaikka mies kävi herättelemässä tän aamiaisensa kanssa, prkl sentään.

Ja toiselle joka kyseli miten voi nukkua noin sikeästi niin voi kuule, kyllä voin nukkua. Toisaalta harmittaa ettei mies herättänyt mua kunnolla, kyllä mä nyt herään jos joku oikeasti koittaa saada hereille.

HARMITTAA.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
No, et ainakaan kerro sille ettet edes huomannut aamiaistarjotinta. Kokkaat jotain hyvää ruokaa ja katat pöydän kauniiksi siihen hetkeen kun rakas miehesi tulee töistä kotiin. Ja leivot vaikka jotain jälkiruoaksi kahvin kanssa jos vatkain kädessä pysyy :)

No, se tietää sen jo, kun soitti äsken tänne töihin ja sanoi että oliko hyvä aamiainen että häntä harmittaa kun en herännyt ja minä siihen että "mikä aamiainen?!"

Että... niin.

Yhteistyössä