Alkuperäinen kirjoittaja :'(:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja :'(:
on se niin itkettävää :'( kun mummot ilmaiseksi hoitaa ja sitten joskus kun ei käy, niin pitää maailman edessä itekeä palstalla. :'( nyyh.. tarjoan nessuja ensisurutyöhön..
voi hyvänen aika.. meillä nyt on ollut ihan tapana suvussa että isovanhemmat pitävät hyvät välit lapsenlapsiinsa.. että näkevät ja puuhaavat yhdessä.. ja tämä on siis isovanhempien omasta halusta...
nyt ei ollut kyse mistään ilmaisesta hoitopaikasta, vaan siitä että poika ei ole nähnyt mummoaan toviin ja itse haluaisi sinne kylään.. mulla ei ole mitään sitä vastaan että poika mummolaan menee, mutta kyllä mä ihan mieluusti lapsen kotona pidän kun on vapaata meillä.. eli kyse ei ole siitä että ottaisin nokkiini kun en saa omaa aikaa tai vastaavaa... :headwall: :headwall:
no jos on kyse isovanhempien omasta halusta, niin mikä sua sapettaa? se että niillä on omahalu? mä olen itsekin mummo..
mikä sapettaa.. no pohjimmiltaan sapettaa se että sikoni laspet pääsevtä mummolaan milloin vain, mun poika vain silloin kun ollaan etukäteen hyvissä ajoin niin sovittu ja siihen on syy, niinkuin mun viikonlopun työvuorot.. ja aina se ei silloinkaan onnistu...
mutta nyt tällä kertaa tuli vain pahamieli pojan puolesta kun olisi niin kovin halunnut sinne, ja nyt ei pääse... ja edelleenkin, jos olisi ollut joku varsinainen syy niin ehkäpä mäkin olisin ymmärtänyt sen..
ja ei, mun mailma ei kaadu siihe että poika ei pääse mummolaan, mä olen ihan mieluusti lapseni kanssa vapaapäivänä