Olen niin kurkkuani myöten täynnä sitä, että eskarissa (joka on koululla) ei ulkoilla jos on yhtään märkää ulkona. Eikä välttämättä muutenkaan. Ja sitä, että hoitajia on aamulla ja iltapäivällä vain yksi 13 lasta kohden, ja se yksi tuntuu vain vahtivan lapsia, ei ohjaa mitenkään. Oma lapseni on hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, ja aina kun haen hänet, hän on piirtelemässä pöydän äärellä. Joskus yksin, joskus siinä on muitakin. Jos olen hakenut hänet kun he ovat kerrankin ulkona, niin taas hän on yleensä yksin. Tuntuu että hoitaja vain valvoo että lapset eivät satuta itseään tai toisiaan, mutta muuten he ovat oman onnensa nojassa.
Eskariopelle olen jo syksyllä asiasta puhunut ja hän lähinnä selitteli kierrellen ja kaarrellen, saa nähdä mitä hän tällä kerralla vastaa. Hoitajien määrästä pitäisi ilmeisesti valittaa sivistystoimenjohtajalle, siellä tehdään päätökset siitä asiasta. Tuntuu että lapset ovat aivan heitteillä päiväkodin jälkeen, hoidon laatu laski kyllä dramaattisesti.
Eskariopelle olen jo syksyllä asiasta puhunut ja hän lähinnä selitteli kierrellen ja kaarrellen, saa nähdä mitä hän tällä kerralla vastaa. Hoitajien määrästä pitäisi ilmeisesti valittaa sivistystoimenjohtajalle, siellä tehdään päätökset siitä asiasta. Tuntuu että lapset ovat aivan heitteillä päiväkodin jälkeen, hoidon laatu laski kyllä dramaattisesti.