Tulisiko teille ero, jos paljastuisi, että miehellänne on au-lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teemu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Teemu:
Ja mies olisi tiennyt siitä, mutta ei olisi pitänyt lapseen yhteyttä?
Tai jos mies olisi tiennyt, ja olisi pitänyt vielä satunnaisesti yhteyttäkin?
Tulisiko ero, jos mieskään ei olisi asiasta tiennyt?

KYLLÄ! Jos olisi jättänyt kertomatta minulle.
KYLLÄ! Jos olisi jättänyt kertomatta minulle.
EI, koska eihän mies voi kertoa minulle asiaa jota ei itsekään tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Teemu:
Lapsi olisi teidän lapsianne nuorempia, eli miehesi kuopus.
Muuttaisiko asiaa, jos lapsi olisi miehesi esikoinen, kuitenkin teidän liittonne aikana alkunsa saanut?

KYLLÄ!
KYLLÄ!

Pettämistä en hyväksy ja on jo kerran saanut hairahduksen anteeksi, toista kertaa ei saisi.

luulempa että eri suuntiin lähdettäisiin, pettäminen olisi niin kova isku että suhde ei muuttuisi koskaan enään normaaliksi eikä minun luottamukseni mieheeni tai miehiin ylipäätään palaisi. Jos mies ei olisi tähän lehtolapseensa pitänyt mitäään yhteyttä ja hylännyt lapsensa se olisi lopullinen niitti minulle, en katsoisi ikinä mitään lapsensa hylkääjiä sekunttiakaan vaan potkut tulisi perseelle ja kovaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jösses!:
eikai nyt sentään Mies ole tilivelvollinen naiselle seksisuhteistaan??jopas nyt ollaan herkkinä siellä.
ja nykypäivänä on niin paljon YH naisia jolla on NK avioliiton ulkopuolisia lapsia joita kuitenkin nykyinen Mies elättää kuin omiaan..eli missä tässä nyt on se ns. ongelma jos naisen ei kerran tarvitse edes elättää Miehensä avioliiton ulkopuolista lasta?
onhan se nyt herrajumala niin että jos Mies on mennyt naimisiin YH äidin kanssa ,niin hän hän samaal joutuu ottamaan ne AU lapset sen naisen mukana samassa ja huolehtimaan niistä..RISTUS mitä kysymyksiä! vaan eipä kai naisen logiikalla tätä yhteiskuntaa onneksi rakenneta.. Luojan kiitos.

On se hyvä, että Miehillä sitä logiikkaa piisaa :D

tulis ero. Ei niinkään mun pettämisen takia, jos yksittäinen hairahdus. Mutta en voisi olla miehen kanssa, jolle omat lapset noin yhdentekeviä. Kokisin, että mies pettänyt sekä meidän yhteiset lapset, että tuon au-lapsen, johon ei ole ollut yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja jösses!:
kyse oli pettämisen seurauksena syntyneistä lapsista,,ei miehen edellisen liiton lapsista.

kyllähän nyt naisen pitää ymmärtää että jo se että miestä ei edes ole luotu yksiavioiseksi,toisin kuin naista..johan sen järkikin sanoo..mies on lisääntymiskykyinen ympäri vuoden koko elämänsä ajan.
kun Mies on saattanut naisen raskaaksi niin nainenhan on lisääntymisen kannalta hyödytön seuraavat 9kk.,ja tämän 9kk aikana Mies voi,saa ja kykenee saattamaan useampi jälkeläisiä alulle..Raamattuhan sanoo että lisääntykää ja täyttäkää maa.
(miehet ei petä,naiset pettävät..mies vain panee)

Tulisi ero. Ei ole mahdollista, että lapsi olisi voinut saada alkunsa ilman, että ukko ois pettänyt mua ...sen verran pitkään oltu yhdessä ja nuorina aloitettu. Joka tapauksessa ukko olis valehdellut mulle pahemman kerran ja ero olisi edessä sen vuoksi. :|

En osaa sanoa, tulisiko eroa. Pitkät ja perinpohjaiset keskustelut kyllä käytäisiin ja useasti.

Jos miehellä olisi lapsi jossain, josta hän tietäisi, mutta ei olisi halunnut tavata (vaimitensenytoli), niin olisin erittäin pettynyt mieheeni tuosta käytöksestä. Se olisi täysin hänen luonteensa vastaista.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos lapsi olisi pettämisen tulos, niin meille tulisi ero.

Jos lapsi olisi saanut alkunsa ennen kun tapasin mieheni, mutta mies olisi salannut minulta lapsen olemassaolon koko 7½ v yhdessäolomme ajan, niin meille tulisi ero.

Mutta jos asia tulisi miehelle yllätyksenä, niin en eroaisi sen takia. Ts. joku miehen vanha hoito soittaisi ja ilmoittaisi että hei, meillä on (noin) 8 v lapsi. Toivoisin tällaisessa tilanteessa, että mies tapaisi lastaan.

Peesaan.

peesi

Yhteistyössä