P
plaah...
Vieras
Meinaa tota pömppö mahaa! Heti ku tuun raskaaksi nii pidän ihan millasii vaatei vaan haluan ja annan mahan rauhas pömpöttää ja sanon vaa nii, sitä se raskaus teettää...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja gg:raskauden jälkeen saatki vasta hävetä sitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plaah...:Meinaa tota pömppö mahaa! Heti ku tuun raskaaksi nii pidän ihan millasii vaatei vaan haluan ja annan mahan rauhas pömpöttää ja sanon vaa nii, sitä se raskaus teettää...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Nii just, ku on ukos saanu ja ittesä raskaaks, ei tartte enää huolehtia itsestään. Unohdetaan nätit vaatteet, meikit, hygienia ja kilot.
Eipä oo taas ihme, että ne miehet juoksee vieraissa....
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Nii just, ku on ukos saanu ja ittesä raskaaks, ei tartte enää huolehtia itsestään. Unohdetaan nätit vaatteet, meikit, hygienia ja kilot.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:mitäpä sanot kun lapsi on tyyliin 2v, vasta synnyttänyt...?!
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Nii just, ku on ukos saanu ja ittesä raskaaks, ei tartte enää huolehtia itsestään. Unohdetaan nätit vaatteet, meikit, hygienia ja kilot.
Se voi olla sun tyyli. Mun ei. Kun en ennen lastakaan meikannut, olin läski, käytin samoja vaatteita. Ja kummasti se vaan jaksaa mun kans olla ja haaveilla uusista hedelmöityshoidoista.
Jos sulla on paha mieli, älä kylvä sitä tuntemattomiin ihmisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja plaah...:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Nii just, ku on ukos saanu ja ittesä raskaaks, ei tartte enää huolehtia itsestään. Unohdetaan nätit vaatteet, meikit, hygienia ja kilot.
Missä kohtaa unohdettiin nätit vaatteet, meikit ja hygienia? Ja kiloja tulee joka tapauksessa kun raskaana on.
Alkuperäinen kirjoittaja 3 SYNNYTYSTÄ:Alkuperäinen kirjoittaja plaah...:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Nii just, ku on ukos saanu ja ittesä raskaaks, ei tartte enää huolehtia itsestään. Unohdetaan nätit vaatteet, meikit, hygienia ja kilot.
Missä kohtaa unohdettiin nätit vaatteet, meikit ja hygienia? Ja kiloja tulee joka tapauksessa kun raskaana on.
JAA , MITÄ KILOJA TULEE . EI MULLA AINAKAAN .20VUOTIAANA, TEIN EKAN JA PAINO PUTOS JO 2 VIIK. SAMAAN KUIN ENNEN SYNNYT. NYT OLEN 55 VUOT, JA PAINAN VAIN 4 KG ENEMMÄN KUIN 20VUOTIAANA. KOSKA EN NYT OLE OLLUT TYÖSSÄ PAINO ALKAA NOUSTA. TAI IKÄ PAINAA.