Tulispa jo raskaaksi nii ei tarttis hävetä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plaah...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plaah...

Vieras
Meinaa tota pömppö mahaa! Heti ku tuun raskaaksi nii pidän ihan millasii vaatei vaan haluan ja annan mahan rauhas pömpöttää ja sanon vaa nii, sitä se raskaus teettää...:D

Mulla pömpöttää ekan lapsen jäljiltä ja rasittaa kun näyttää siltä ku olis taas raskaana. Monet kattoo mutteivat varmaan uskalla kysyä odotanko taas.

Nii just, ku on ukos saanu ja ittesä raskaaks, ei tartte enää huolehtia itsestään. Unohdetaan nätit vaatteet, meikit, hygienia ja kilot.

Eipä oo taas ihme, että ne miehet juoksee vieraissa....

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Nii just, ku on ukos saanu ja ittesä raskaaks, ei tartte enää huolehtia itsestään. Unohdetaan nätit vaatteet, meikit, hygienia ja kilot.

Se voi olla sun tyyli. Mun ei. Kun en ennen lastakaan meikannut, olin läski, käytin samoja vaatteita. Ja kummasti se vaan jaksaa mun kans olla ja haaveilla uusista hedelmöityshoidoista.

Jos sulla on paha mieli, älä kylvä sitä tuntemattomiin ihmisiin.

Missä kohtaa unohdettiin nätit vaatteet, meikit ja hygienia? Ja kiloja tulee joka tapauksessa kun raskaana on.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:

Se voi olla sun tyyli. Mun ei. Kun en ennen lastakaan meikannut, olin läski, käytin samoja vaatteita. Ja kummasti se vaan jaksaa mun kans olla ja haaveilla uusista hedelmöityshoidoista.

Jos sulla on paha mieli, älä kylvä sitä tuntemattomiin ihmisiin.

Mä ainakin voisin just sillon laittaa niitä kivoja vaatteita kun ei tarttis murehtii et nyt pömpöttää taas.

Alkuperäinen kirjoittaja plaah...:

Missä kohtaa unohdettiin nätit vaatteet, meikit ja hygienia? Ja kiloja tulee joka tapauksessa kun raskaana on.

JAA , MITÄ KILOJA TULEE . EI MULLA AINAKAAN .20VUOTIAANA, TEIN EKAN JA PAINO PUTOS JO 2 VIIK. SAMAAN KUIN ENNEN SYNNYT. NYT OLEN 55 VUOT, JA PAINAN VAIN 4 KG ENEMMÄN KUIN 20VUOTIAANA. KOSKA EN NYT OLE OLLUT TYÖSSÄ PAINO ALKAA NOUSTA. TAI IKÄ PAINAA.

Alkuperäinen kirjoittaja 3 SYNNYTYSTÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja plaah...:

JAA , MITÄ KILOJA TULEE . EI MULLA AINAKAAN .20VUOTIAANA, TEIN EKAN JA PAINO PUTOS JO 2 VIIK. SAMAAN KUIN ENNEN SYNNYT. NYT OLEN 55 VUOT, JA PAINAN VAIN 4 KG ENEMMÄN KUIN 20VUOTIAANA. KOSKA EN NYT OLE OLLUT TYÖSSÄ PAINO ALKAA NOUSTA. TAI IKÄ PAINAA.

NO KAI SE LAPSIKIN JOTAIN SIELLÄ MAHASSA PAINAA.

Yhteistyössä