Tulkitkaa mulle koiraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja listaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

listaaja

Vieras
Nyt vasta hoksasin että meidän koiran tuhoamisen syynä onkin mies.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan koira kärsii voimakkaasti eroahdistuksesta. Yksinolo erittäin hankalaa.

Mies on viikot pois muualla ja silloin koira tyytyy vain muutaman kerran raapimaan ovea. Kun mies on vapaalla ja lähdemme kotoa, koira repii listoja myöten ovet rikki.

Mikä tuossa miehen poissaolossa kotonaollessa on koiralle liikaa ja miten siitä päästään eroon? Koira on minun ja tottelee minua. Erittäin suojelevainen kyllä minua ja muuta perhettä kohtaan.

On yksin myös silloin kun mies on poissa. Ehkä jopa enemmänkin. Silloin ei juurikaan touhua mitään laitonta, ainakaan kovin usein.
Tuosta jakamisesta en osaa sanoa, mielestäni tilanne koiran huomioimisessa on sama. Mies huomioi ehkä enemmän ulkoilun muodossa kun on kotona. Mutta huom. ehkä. Riippuu viikosta.

[QUOTE="vieras";25877667]mies myyntiin[/QUOTE]

No kyllä mä olen koittanut sanoa että parempi olis olla kauemmin poissa mutta sitten lapset kaipaa isää kumminkin tulee sitten aina hellyttyä.

Et ei ole hyvä tämäkään.

Nyt vasta hoksasin että meidän koiran tuhoamisen syynä onkin mies.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan koira kärsii voimakkaasti eroahdistuksesta. Yksinolo erittäin hankalaa.

Mies on viikot pois muualla ja silloin koira tyytyy vain muutaman kerran raapimaan ovea. Kun mies on vapaalla ja lähdemme kotoa, koira repii listoja myöten ovet rikki.

Mikä tuossa miehen poissaolossa kotonaollessa on koiralle liikaa ja miten siitä päästään eroon? Koira on minun ja tottelee minua. Erittäin suojelevainen kyllä minua ja muuta perhettä kohtaan.

Se uskoo omistajaansa! siis äiti poissa näkyviltä usein minä olin se joka syötti ja käytti ulkona? en koskaan lyönyt(pelastin joskus luutun kun juoksi auton alle) !!!!!Se vaan halus emännän ei emännän lapsia!

[QUOTE="vieras";25877711]Se uskoo omistajaansa! siis äiti poissa näkyviltä usein minä olin se joka syötti ja käytti ulkona? en koskaan lyönyt(pelastin joskus luutun kun juoksi auton alle) !!!!!Se vaan halus emännän ei emännän lapsia![/QUOTE]

Uskoo molempia. Ei eroa siinä mielestäni. Kunhan vain on jompikumpi meistä. Ja uskoo täysin.

Yhteistyössä