H
harmaana
Vieras
Voi jee. Olen vähän aika sitten saanut tietää olevani raskaana. Olo on (oli?) äärimmäisen onnellinen,olihan tätä lasta toivottu. Sitten selvisi,että mies on pettänyt. Mä en käsitä miten selviän tästä, tai miten meidän avioliitto voi tästä selvitä. Tulenko olemaan kahden pikkuisen yh? Miten pärjään,miten jaksan? Tulevan lapsen aion ilmanmuuta pitää,mutta miksi nyt pelottaa niin paljon tulevaisuus? Välillä tuntuu,että voi kun voisi perua koko jutun,enkä tahdo ajatella niin..
Voiko siitä selvitä? Yksin kahden alle 3vuotiaan kanssa? Onneksi turvaverkko on hyvä, mutta silti,ja jos päälle tulee avioero ja huoltajuus jutut ja kaikki.
Miten pystyn yksin antamaan molemmille lapsille tarpeeksi hmiota,etteivät he koe jääneensä toisen varjoon?
Koska tuo mies muuttui tuollaiseksi? Miksi en huomannut mitään? Olenko tyhmä ja naiivi? Olenko ansainnut tämän tai itse jotenkin aiheuttanut? Miksi helvetissä rakastuin tuollaiseen idioottiin???
Voiko siitä selvitä? Yksin kahden alle 3vuotiaan kanssa? Onneksi turvaverkko on hyvä, mutta silti,ja jos päälle tulee avioero ja huoltajuus jutut ja kaikki.
Koska tuo mies muuttui tuollaiseksi? Miksi en huomannut mitään? Olenko tyhmä ja naiivi? Olenko ansainnut tämän tai itse jotenkin aiheuttanut? Miksi helvetissä rakastuin tuollaiseen idioottiin???