A
apuuua
Vieras
Mä en tiiä mikä hulluus muhun taas iski, tää tulee joka kevät. Haluan taas kerran mun tummat hiukset vaaleiksi. Jo kahtena keväänä olen ne värjätä päräyttänyt blondiksi, viime keväänä en sitä tehnyt kun olin raskaana eikä huvittanut. Nyt sitten on synnytetty ja imetetty ja tukkaa lähtee muutenkin päästä, niin mistä tää haikeus taas vaalentamiseen!
Tiedän että onnistusin siinä taas aika nopeesti, koska otin pari kk sitten raitoja kampaajalla ja niistä tuli heti täysin vaaleet. Eli lukuisat vaalentamiset on jättäny jälkensä hiuksiini.
Siis eivät muutenkaan kasva enää melkeen ollenkaan.
Vielä hetki sitten olin sitä mieltä että haluan nyt tarpeeks kauan elvyttää mun hiuksia ja kasvattaa niistä pitkät ja tummat. Mutta nyt taas tää villitys nostaa päätään!!!
Tuli sellanen olo, et hälläväliä nyt on melkeen 2 vuotta odotettu et hiukset elpyy eikä ne oo elpyny, niin perhana värjätään taas vaaleiks.
Lisäks moni on sanonu et mulle ei käy ne vaaleet hiukset yhtään.
Mutta kun "sydän" sanoo että vaaleet
Sanokaa te nyt jo mitä teen, kun en ite osaa päättää!??
Saa myös suositella hyviä vaalennusaineita!
Tiedän että onnistusin siinä taas aika nopeesti, koska otin pari kk sitten raitoja kampaajalla ja niistä tuli heti täysin vaaleet. Eli lukuisat vaalentamiset on jättäny jälkensä hiuksiini.
Siis eivät muutenkaan kasva enää melkeen ollenkaan.
Vielä hetki sitten olin sitä mieltä että haluan nyt tarpeeks kauan elvyttää mun hiuksia ja kasvattaa niistä pitkät ja tummat. Mutta nyt taas tää villitys nostaa päätään!!!
Tuli sellanen olo, et hälläväliä nyt on melkeen 2 vuotta odotettu et hiukset elpyy eikä ne oo elpyny, niin perhana värjätään taas vaaleiks.
Lisäks moni on sanonu et mulle ei käy ne vaaleet hiukset yhtään.
Mutta kun "sydän" sanoo että vaaleet
Saa myös suositella hyviä vaalennusaineita!