Tummasta blondiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuua

Vieras
Mä en tiiä mikä hulluus muhun taas iski, tää tulee joka kevät. Haluan taas kerran mun tummat hiukset vaaleiksi. Jo kahtena keväänä olen ne värjätä päräyttänyt blondiksi, viime keväänä en sitä tehnyt kun olin raskaana eikä huvittanut. Nyt sitten on synnytetty ja imetetty ja tukkaa lähtee muutenkin päästä, niin mistä tää haikeus taas vaalentamiseen!
Tiedän että onnistusin siinä taas aika nopeesti, koska otin pari kk sitten raitoja kampaajalla ja niistä tuli heti täysin vaaleet. Eli lukuisat vaalentamiset on jättäny jälkensä hiuksiini.
Siis eivät muutenkaan kasva enää melkeen ollenkaan.

Vielä hetki sitten olin sitä mieltä että haluan nyt tarpeeks kauan elvyttää mun hiuksia ja kasvattaa niistä pitkät ja tummat. Mutta nyt taas tää villitys nostaa päätään!!!

Tuli sellanen olo, et hälläväliä nyt on melkeen 2 vuotta odotettu et hiukset elpyy eikä ne oo elpyny, niin perhana värjätään taas vaaleiks.

Lisäks moni on sanonu et mulle ei käy ne vaaleet hiukset yhtään.

Mutta kun "sydän" sanoo että vaaleet :D Sanokaa te nyt jo mitä teen, kun en ite osaa päättää!??

Saa myös suositella hyviä vaalennusaineita!

Mene kampaajalle, ei muuta. Mikään ei ole kauheampaa kuin huonosti vaalennettu tukka. Ja vaikka hiustesi kunto ei ole oleellisesti parantunut, niin vaalennus tekee niistä takuulla kuus kertaa vielä huonompikuntoisemmat, varsinkin jos sulla on hius jo valmiiksi huokoinen. Suosittelisin mieluummin vain vaaleamman ruskeaa sävyä hiuksiin kuin täysin blondia. Toki vaalennusta sekin edellyttää, mutta ei ihan niin rankkaa kuin täysin vaalea tukka.

Hmm, mulla tulee ajoittain sama "villitys". Oma väri on keskiruskea, mutta pidän kovasti (tuhkan)vaaleista hiuksista. Oonkin vuorotellen vaalea ja tumma :D Hiukseni on paksut ja vahvat, joten (toistaiseksi) on ainakin vielä kestäneet hyvin. Keväällä lienee tavallista, että ihmiset haluaa vaaleampia sävyjä :)

Minkä värinen oma hiuksesi on? Entä iho? Vaalea väri vaatii tietysti enemmän "ylläpitoa", että pysyy kauniina eikä juurikasvu näy ikävästi, jos oma hius on vähänkin tummempi. Itsellä näyttää koko kuontalo ainakin jotenkin "likaiselta", jos juurikasvua on tullut vähänkin, joten saa sitten olla koko ajan vaalentamassa juuria.

Mutta, jaan "tuskasi" :D Juuri yksi päivä katselin kuvia, jossa mulla on hohtavan vaalea tukka ja pieni kipinähän taas syttyi. Mutta meen nyt ainakin tämän loppuraskauden ajan tummalla tukalla ja mietin sitten taas.

...Niin ja mun vaalennukset on mennyt sillä kaavalla, että ensin vaaleita raitoja runsaasti hiuksiin ja jonkin ajan päästä vaalea kestoväri päälle. Ja hopeashampoota!!!

Yhteistyössä