I
ikuinen vaalea
Vieras
Olen siis luonnostani tosi vaalea, mulla on ollut aina pitkät vaaleat hiukset. Sit sain jonkun sekoamiskohtauksen syksyllä ja ajattelin värjätä tummaks..eka vedin ruskealla kestovärillä (parturissa) --> tulos: kamalat, haalistuivat tosi nopsaan. Sen jälkeen tumman ruskealla kevytsävytteellä 2 kertaa, nyt hiukset ovat tumman ruskeat (suklaa) mutta eivät jotenki sovi mulle. Tekevät mut entistä väsyneemmän ja kalpeemman näköseksi. Kullanvaaleat hiukset oli sitä mitä kaipaan nyt kevättä kohden.
Mut antaakaas nyt hyvät siskot mitä vinkkejä ikinä keksitte miten onnistuu värjätä ihan tummista vaaleiksi.. mitään vetyperoksidi-lookia en halua, vaan luonnollisen vaaleat kultaan vivahtavat. Voiskohan parturista kysellä (itse en siis ala söhläämään) et miten onnistuu, kannattaako eka ottaa joku vaaleampi sävy (siihenhän tarvii värinpoiston) ja sit vielä kesällä ottaa uus värinpoisto johon se vaalea sävyksi ?
Mut antaakaas nyt hyvät siskot mitä vinkkejä ikinä keksitte miten onnistuu värjätä ihan tummista vaaleiksi.. mitään vetyperoksidi-lookia en halua, vaan luonnollisen vaaleat kultaan vivahtavat. Voiskohan parturista kysellä (itse en siis ala söhläämään) et miten onnistuu, kannattaako eka ottaa joku vaaleampi sävy (siihenhän tarvii värinpoiston) ja sit vielä kesällä ottaa uus värinpoisto johon se vaalea sävyksi ?