M
Möhö (rv 31+4)
Vieras
Onkohan joku täällä päätynyt hankkimaan vauvalleen lääkärien ja kätilöiden suosittelemaa Tummy Tub- ammetta vai oletteko hankkineet ns. "normaalin" ammeen? Tänään kun olin lastentarvikeliikkeessä, niin jälleen kerran huomasin hypisteleväni tuota "kohtuammetta", vaikka aluksi kun ensimmäistä kertaa kyseisen pesusoikon näin, ajattelinkin etten koskaan ainakaan tuota kyseistä Tummy Tub-ammetta hanki. Nyt kuitenkin vähän tekisi mieli sittenkin hankkia. Mutta mutta.. onkohan ihan huuhaata koko amme? Kallis ainakin on, verrattuna normaaliin ammeeseen. Tässä kaupassa jossa minä asioin, Tummy Tub maksoi 30 euroa.
Onko jollakulla kokemusta Tummy Tub ammeesta ja ovatko kokemukset hyviä vai huonoja?
Kumman meinaatte itse hankkia ja miksi??
Kamalasti on kaikenlaista tavaraa, jota voisi hankkia, mutta ota nyt sitten ensikertalaisena selvää, mikä kannattaa ja mikä ei...
Onneksi on nettikeskustelupalstat
Onko jollakulla kokemusta Tummy Tub ammeesta ja ovatko kokemukset hyviä vai huonoja?
Kumman meinaatte itse hankkia ja miksi??
Kamalasti on kaikenlaista tavaraa, jota voisi hankkia, mutta ota nyt sitten ensikertalaisena selvää, mikä kannattaa ja mikä ei...
Onneksi on nettikeskustelupalstat