Tunne vai järki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maija_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joku";24089270]Epäkelpo mies! Ei aviomiesainesta! Sen paremmin sinun kuin miehen morsiamenkaan ei pitäisi jatkaa suhdettaan häneen, kun ei mies osaa sitoutua.[/QUOTE]

Miksi tässä miehestä tehdään syntipukki? Miksei tämä AP ole epäkelpo vaimo? Hänhän on JO naimisissa.

Tuskin tässä enää järjellä mitään tehtävissä on, et saa tuota miestäsi mielestäsi mitenkään. Ja mitenkä voi mennä parisuhteessa kohtalaisen HYVIN, jos petät miestäsi ja et edes kadu sitä?

Miksi tässä miehestä tehdään syntipukki? Miksei tämä AP ole epäkelpo vaimo? Hänhän on JO naimisissa.

Tuskin tässä enää järjellä mitään tehtävissä on, et saa tuota miestäsi mielestäsi mitenkään. Ja mitenkä voi mennä parisuhteessa kohtalaisen HYVIN, jos petät miestäsi ja et edes kadu sitä?

Niinpä. Hyvinhän ap ja ihastuksensa toisilleen sopii, molemmat sitoutumiskyvyttömiä pettäjiä.

Niinpä! Yht syyllisiä on molemmat, ja ehkä oikeastaan ap vielä enemmän, kun hän on jo naimisissa!

ehkä olisi järkevää tehdä ensin itsensä kanssa päätös siitä, haluaako tuhota oman avioliittoonsa ja vasta sitten miettiä sen toisen miehen kanssa jatkoa?? Vai oletko itse jo päättänyt erota, mikäli mies sitä ehdottaa?

Olen valmis eroamaan. Mies tuntuu vaan niin ymmärtäväiseltä, hänen lähellään on hyvä olla. Itse en myöskään hyväksy pettämistä ja kaikki tämä tekee niin pahaa..

Tuskin se mies sun kanssa mitään vakavaa haluaa. Jos haluais, ei olis naimisiin menossa. Koita nyt vaan hyväksyä se, unohda koko suhde ja jatka elämää miehesi kanssa.

Onko teillä lapsia?

Koita nyt tajuta että toi menee ohi! Tyhmähän sä olet jos tommosen takia riskeeraat KAIKEN!! Tuskin se mieskään mitään vakavaa sun kanssa haluaa! Sillä on oma perhe!