Tunnetko ihmistä jolla ei ole yhtään huumorintajua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Itselle ei nyt tule oikein mieleen.
ihminen jolla ei ole huumorintajua, on aika ihmeellinen olento. Suorastaan pelottava.
En usko että esim matti vanhasella on huumorintajua. On jotenkin kuin robotti.
Tuleeko kellekään muita julkkuja mieleen, ketkä ehkä ovat vajavaisia tältä osin?

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Kun poikaa hoidettiin psykiatrian puolella huomasin, että siellä ei tunneta semmosta asiaa kuin huumori ollenkaan. Tai sit olin niin huono äiti, kun yritin olla välillä valoisa ja laskea leikkiäkin, ja lapsi oli vakavasti sairas. :ashamed:

Ei niissä ihmisissä olekaan. Olen huomannut saman.
Ikävä juttu. :hug:

Mun ex oli sellanen ettei ymmärtänyt huumoria, välillä teeskenteli naurua. Se oli jotenkin pelottavaa. Epäilenkin että sillä on joku vajavuus aivoissa.
Ei kun hetkinen, kyllä se usein hekottaakin, mutta harvemmin huumorille. Lapsen mokille nauraa.

Anoppi. Herne-maissi-paprikat sujahtaa nenään vähän väliä, vaikka miten huumoria viljelisi. Pitää mua varmaan outona, mutta tunne on molemminpuolinen. Puhun tahallaan nykyään ihan pehmeitä, se on niin kiva ääni, mikä siitä lähtee, kun tuhahtaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mun ex oli sellanen ettei ymmärtänyt huumoria, välillä teeskenteli naurua. Se oli jotenkin pelottavaa. Epäilenkin että sillä on joku vajavuus aivoissa.

Ootko kuullut semmosta kun sanotaan, että psyk puolelle hakeutuu semmoset ku hoidattaa itseään? Tälläst puhuttiin silloin kätilökoulus... tää vois tukea mein molempien epäilyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Ootko kuullut semmosta kun sanotaan, että psyk puolelle hakeutuu semmoset ku hoidattaa itseään? Tälläst puhuttiin silloin kätilökoulus... tää vois tukea mein molempien epäilyjä.

Olen todellakin ainakin huomannut.
Esim päälääkärini on täysin mentaalikeissi. :headwall:
Myös huumorintajuton kuin kivi. Inhottava ihminen.

Matti Vanhanen kyllä kieltämättä vaikuttaa niiin kuivalta äijältä,että tuskin löytyy huumorintajua...mutta millä se niitä naisia kalastaa...?? :o Hurmaavalla profiililla...njha...niin varmaaan....
Jos ei löydy huumorintajua niin ei varmaan kuulu mun ystäväpiiriin...pakko olla jos meinaa mun toilailuja kestää :xmas: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en voi sanoa että tunnen,mut palstalla huumorintajuttomin tähti on kyl äiti40plusplus..

Siitä tämä asia mieleeni juolahtikin.
Varsinainen ilontappaja.. jos on tosissaan. :|

katos vaan, tätä odotinkin.... Meillä ei vaan ole samanlainen huumorintaju tai et tiedä milloin pitäisi nauraa. katsos kun ei kaikki ole sanasta sanaan niin kuin sanotaan..... joskus voi rivien välistäkin lukea jotakin jos ymmärtää...
Mutta ei kannata selitellä....
jostakin syystä kuitenkin tykkään ne harvat kommentit kirjoitella suunnilleen asiaa sen sijaan että kirjoittaisin täyttä puppua, höpöttäisin pelkästään tai arvostelisin ja haukkuisin muita. mistä oikeastaan kukaa tietää mitä toinen oikeasti on kun ei toista tunne? tai sitten kaikki muut on käyneet tällä palstalla ihmistuntemisen opintojaksoja ja minä olen jäänyt niiltä kursseilta pois...

No ei nyt äkkiseltään tule sellaisia mieleen.
Tunnen kyllä monia ihmisiä joiden huumori on tosi erilaista kuin minulla ja heistä tulee ajoittain mieleen että ovat tosikkoja (ja päin vastoin).

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
katos vaan, tätä odotinkin.... Meillä ei vaan ole samanlainen huumorintaju tai et tiedä milloin pitäisi nauraa. katsos kun ei kaikki ole sanasta sanaan niin kuin sanotaan..... joskus voi rivien välistäkin lukea jotakin jos ymmärtää...
jostakin syystä kuitenkin tykkään ne harvat kommentit kirjoitella suunnilleen asiaa sen sijaan että kirjoittaisin täyttä puppua, höpöttäisin pelkästään tai arvostelisin ja haukkuisin muita. mistä oikeastaan kukaa tietää mitä toinen oikeasti on kun ei toista tunne? tai sitten kaikki muut on käyneet tällä palstalla ihmistuntemisen opintojaksoja ja minä olen jäänyt niiltä kursseilta pois...

No en tunnekaan, voithan oikeesti ollakin hauska tyyppi.. mutta ei kirjotuksistasi sitä kuvaa saa.
Täytyykö niin haudanvakavasti ottaa kaikki alotukset?
Höh. :(

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

No en tunnekaan, voithan oikeesti olla oikea huuliveikko ja hauska tyyppi.. mutta ei kirjotuksistasi ainakaan sitä kuvaa saa.
Täytyykö niin haudanvakavasti ottaa kaikki alotukset?
Höh. :(

tai pitääkö kaikki vastaukset ottaa haudanvakavasti jos vastaaja ei ole tasan samaa mieltä kanssasi, ei pessaa eikä lähettele sylikaupalla halihymiöitä?

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Matti Vanhanen kyllä kieltämättä vaikuttaa niiin kuivalta äijältä,että tuskin löytyy huumorintajua...mutta millä se niitä naisia kalastaa...?? :o Hurmaavalla profiililla...njha...niin varmaaan....
Jos ei löydy huumorintajua niin ei varmaan kuulu mun ystäväpiiriin...pakko olla jos meinaa mun toilailuja kestää :xmas: :whistle:

Kai se hurmaa ne uuniperunalla ja sauvalenkkeilyllä, en tosiaan tiedä enkä ymmärrä. :headwall:

Yhteistyössä