Tunnetko ketään AIKUISTA, ihmistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
joka ei juo kahvia???? Mä tunnen kolme, ja kaikki niistä on muutenkin epäsosiaalisia! :mad: Kaksi miestä, ja yksi nainen. ja toinen niistä miehistä on jopa kasvissyöjäkin! Kyllä mun siskokin on kasvissyöjä mutta silti juo kahvia. Edes jotain normaalia. Inhottaa nirsoilu! Miksi tulla kylään SUOMESSA, jos ei juo kahvia??? :eek:

en juo kahvia, teetä tai kaakaota, mutta en käy kylässäkään missään. :oops:
kasvissyöjää minusta ei tule tekemälläkään.

Viimeksi muokattu:
Mä rupesin juomaan kahvia vasta 22-vuotiaana. Sitä aijemmin en juonu ollenkaan. Nyt menee hillittömiä määriä kahvia päivässä. Poltan myös tupakkaa ja syön pääasiassa kasviksia, mutta myös liha ja kala menee. Mut perunat ja sun muut turhat lisukkeet ei kelpaa. Haluan lihan kanssa kasviksia. Ihan normina mua kaikki tähän saakka pitäny.

Sä taidat tosta ap turhan numeron vaan tehä. Ota rennosti.

Teen juojat on kaikki omituisia ja epäillyttäviä. Epäluotettavia kanssa. Pahanhajuisia. Rumia. Epäsosiaalisia. Omituisia.

Nojoo, tuskinpa teen tai kahvin juonti kertoo kenestäkään yhtään mitään. Tai ainakaan kaikista..

Mä tunnen semmosii jotka ei juo maitoo.
Sit mä tunnen semmosii jotka ei juo kaljaa.
Sit mä tunnen semmosii jotka ei juo viinaa.
Sit mä tunnen semmosii jotka ei juo kahvii.
Sit mä tunnen semmosii jotka ei juo puolukkamehuu.

Kaikemmoisii mä tunnenkin.

Olen epäsosiaalinen ja en juo kahvia (sekä teetäkin vain harvoin).

Tosin kahvin juomattomuuteni ei johdu epäsosiaalisuudestani vaan siitä, että kahvi maistuu todella pahalta. Jos juo koko kupillisen niin mahassa alkaa ihan fyysisesti kiertää... Myös kahvilla maustetut leivonnaiset maistuvat pahalta.

Hmmm. Minun tämänhetkisistä tutuista kaikki taitaa juoda kahvia. Itse juon muiden mukaan, jos porukka ottaa mieluummin teetä, niin otan sitä.. Muutenkin minun pitäisi vaihtaa teehen, koska kahvi ei sovi mulle. (n)

No kyllä noissa MUN tutuissa teenjuojat on epäsosiaalisia, ei juttele kunnolla. Ja laihoja ja kalpeita. Ja se yks kun kasvissyöjä niin voi laihuus johtuu siitäkin teen juomisen lisäksi. Ei ole normaalia olla juomatta kahvia kun kaikki suomalaiset sitä juo, ja tee ei ole hyväksi ihmisille.

Tunnen useankin, itse olen yksi niistä, jotka ei juo. Se vaan nyt on niin pahaa, miksi minun pitäisi juoda sitä. Minä taas en jaksa ymmärtää niitä, joille se on niin vaikeaa, kun joku toinen ei sitä juo ja ottavat siitä herneen nenuun. Jotenkin heidän on vaikea ymmärtää, että otan mieluummin vaikka hanasta kylmää vettä, ei tarvitse mitään erikoisempia juomisia minulle laitella.

Sama juttu on muuten joilllakin alkoholin suhteen, heidän on vaikea ymmärtää, ettei joku toinen sitäkään halua.

Yhteistyössä