Tunnetteko itsenne kauniiksi parisuhteessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pettynyt"

Vieras
Ongelmani on että minusta tuntuu että mieheni mielestä olen ruma! Tai siis hän kyllä sanoo että olen kaunis mutta musta ei silti tunnu siltä että hän on tosissaan. Hän on aika laiska sängyssä ts.hän ei tee niitä asioita mitä olen toivonut ihan ääneen pyytämälle
ä. Eikä hän enää huolehdi kovin omasta ulkonäöstään ja minulle tulee seksistä sellainen pataluha olo. Olen sellaista perusmakkaraa miehelleni. Hän pakenee yhteistä aikaa jatkuvasti. Ravintolassa(jos saan hänet raahattua sinne) hän mieluiten puhuu puhelimeen tai lukee lehteä. Minulla on katkera olo siitä että en vaan tunne itseäni vetäväksi kun huomiota täytyy kalastella. Vähän aikaa sitten yllättäen eräs toinen mies lähestyi minua ja antauduin pieneen suukotteluun. Musta tuntui että heräsin eloon.. Aloin jo harkita mieheni jättämistä. Mitä tässä olisi tehtävissä? Mielestäni ansaitsisin joskus hyvää seksiä ja hyvän olon!

Tunnen! Mun mies sanoo mulle joka päivä, että "olet niin kaunis" tai "sulla on niin ihana vartalo" ja osoittaa sen kaikilla eleillään ja teoillaan. On hellä ja ihana ja seksuaalisesti erittäin aktiivinen, en voi näyttää ollenkaan paljasta pintaa esimerkiksi vaatteita vaihtaessa ilman, että hän kyllä huomioi sen erittäin suurella mielenkiinnolla. :D On tosi ihanaa kuulla olevansa kaunis silloinkin, kun on naama punaisena ja tukka pystyssä saunan jäljiltä, tai ihan räjähtänyt muuten.

Puhu sille miehellesi! Ei kukaan ansaitse tulla kohdelluksi tuolla tavalla itsestäänselvyytenä.

meillä mies ei koskaan sano että mä olen kaunis. hän on joskus alkuaikoina sanonut että mä olen oudon näkönen jos olin oikein laittautunut. mutta eipä toi enää haittaa. kai se muhun vetoa tuntee kun kuitenkin seksi on hiton hyvää.

Kyllä mie tunnen olevani parisuhteessani kaunis ja mieheni mielestä haluttava ja rakastettu.=)
Saan hyvää ja vaihtelevaa seksiä mieheni kanssa ja hään ottaa miut huomioon sekä sängyssä että muutenkin.Kyllä sie miusta ansaitset hyvää seksiä ja hyvää oloa,et kai voi muuta kuin keskustella miehes kanssa ja jos keskustelu ei auta,niin tee päätös haluatko viel yrittää vai lähtee.

Juu, ei voi olla tuntematta :) Mies humioi ja pitää kauneimpana/ihanimpana naisena mitä on koskaan nähnyt.

Ei ap kovin kivalta kuulosta miehesi suhtautuminen sinuun, vika kuitenkin miehessä, ei sinussa, eli olet varmasti viehättävä ja ihana nainen :)

ennen en tuntenu. vaikka mies sano mitä, en uskonu. tein asialle jotaki että pitäis ensin itte vartalostani yms ja vasta sitte miettisin muuta. nyt on hyvä olo, tavote painoon 200g senttejä on kaonu paljon!! painoa -9,8kg kaksvaatekokoa. nyt tunnen itteni kauniiksi ja voin uskoa sen mitä mies sanoo :) ja kuntoilu vei mukanaan täysin... varotus :D

tos on kaksi eri asiaa ehkä. tietysti siinä on vaikea tuntea itseään yhtään miksikään kun mies menee tuohon moodiin, mutta noin siinä jossain vaiheessa herkästi käy, olit kaunis tai ruma.

varovasti peesaan tätä, ettei mua luokitella itserakkaaksi :D

Mun mielestä se on myös tärkeää, itsetunto ylös ap. Puhu sun miehellesi, älä meille :)

Ei se ole itserakkautta. jos tietää olevansa miehensä silmissä kaunis.
Se on hyvin toimiva parisuhde, luottamusta rakkauteen - ja minun tapauksessani myös vahvaa tietoisuutta siitä, että miehellä on huono näkö & bizarre maku.
;)

Tunnen kyllä, tiedän, että mies on muhun hulluna ja olen juuri hänen makuun. Myös hän on mielestäni ihana. Me usein myös sanotaan toisillemme ihan ääneen, kuinka ihanatoinen on ja osoitetaan muillakin tavoilla tietty.

Mun mielestä kannattaa sanoa puolisolle, että kaipaa sellaista palautetta. Ja että kaipaa, että toinen pitää huolen itsestään. Varmasti kaikki haluaa, että puoliso laittaa itseään jonkin verran ja on puhdas ja siisti.

Tunnen...mutta mun mies ei sano tollasia asioita. Joskus on kylläkin sanonut. Mutta tiedän sen hänen katseista ja eleistä... Hän katsoo mua joskus tosi himokkaan näkösenä :D
Ja varsinkin kun hän haluaa aina "silitellä" tai kosketella mun vartaloa, ei ole päivää jolloin hän ei silitä mun peppua tai tissejä.
Mun mies ei vaan oo sen luontonen et hän sanois ääneen noita asioita ja oon sen hyväksyny. Varsinkin kun en ole itekkään sellanen, niin miks hänen pitäs toitottaa miten kaunis oon jos ite en sano paljoo mitään.
Tottakai sillontällön voi jotain pientä sanoo niinku mekin :) Ja meillä on se oma kielemme, saatetaan sanoo toista vaikka koppakuoriaiseks ja tarkotetaan tällä että hän on suloisin ilmestys mitä maa päällään kantaa