Tunnetteko ketään vähintään 30-vuotiasta, joka ei ole vielä ikinä rakastunut?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun miettii niin suurin osa ihmisistä löytää elämänsä aikana rakkauden, mutta kuinka monella mahtaa käydä niin, ettei koskaan löydä rakkautta..? :/ Palstaileeko täällä joku, joka ei ole ikinä rakastanut romanttisessa mielessä?
 
Joo,mun miehen sisko. Vaikka tällä hetkellä sillä onkin ukko(paljon paljon itseään vanhempi) ja tenava,niin itse sanoi,että hän on miehen kanssa vain, "Kun on pakko jonku kanssa olla",ja onhan mies myös rikas;)
 
tunnen neljä ikäistäni (32) naista, jotka eivät ole ikinä seurustelleet edes kenenkään kanssa. Tai no, yksi heistä kulki hetken aikaa käsi kädessä jonkun miehen kanssa, mutta "suhde" loppui ennen kuin alkoikaan kunnolla, eli mitään intiiminpää ei ollut.
 

Yhteistyössä