Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:39 The titityy kirjoitti:Ostin äitille & isäpuolelle joululahjaksi kankaiset.
Tuskin ne edes käyttää, mukavampaahan se on paljaalla peffalla olla lauteilla.
OHO, no minä luin äkkiseltään että laudeliinat ja vähän jo ihmettelin että mikä niissä nyt niin ylellistä on...Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:42 ElViIrAeLLi kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:39 The titityy kirjoitti:Ostin äitille & isäpuolelle joululahjaksi kankaiset.
Tuskin ne edes käyttää, mukavampaahan se on paljaalla peffalla olla lauteilla.
lautasliinoista puhuttiin , mut kai niit voi lauteillakin käyttää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:55 vieras kirjoitti:Tunnen, itseni. Minulla on 5 tusinan sarjaa puuvillaisia ja 4 tusinan sarjaa pellavaisina. Ja tykkään tietysti paljon![]()