Tunnistatko itsesi? (Horoskooppimerkit ja viemärin avaus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23579185]Joo, mutta jousimiehen kuvaus aika huono. Ja moni jousimies on tässä sen jo sanonutkin. Vai ollaanko me sitten tällaisia, että ei uskota persoonan kuvausta? :)[/QUOTE]

Mä en siis tiedä, en taida tuntea yhtään jousimiestä..??

Meillä vain minä availen putkia, vesimies-miestä ei jostain syystä kiinnosta. Olen kalat ja rassaan putket ihan mekaanisesti auki tai sitten heitän jotain tosi vahvaa myrkkyä viemäriin. Kiva katsoa, kun savu nousee ja meteli kuuluu, kun putket aukeaa. Osittain osui oikeaan tuo kuvaus.

[QUOTE="vieras";23579278]Onko tää sun oma teksti? Vau! No, ovatko ne sun jousimieskaverit tuollaisia?
Mä olen sekä jousimies että avannut tukkeutuneen viemärin ja se meni kalan tyylillä tosi elämässä.. Okei, olisin voinut myös potkia lavuaaria, jos kyseessä ei olisi ollut lattiakaivo.[/QUOTE]

Siis mikä? Toi alkuperäinen, ei. Jostain kaverilta sain. Ja kyllä tuo sun asentees kuulostaa vähän siltä että en ihmettelis vaikka repisit lavuaarin paikoiltaan :D Sori nyt vaan...

Lukutaito myös kunniaan ;)

Ja jos aletaan sitä pilkkua hmm-hmm niin tosiasiassa minä avaan viemärin niin että avaan putket, tongin kädellä sonnat ulos, huuhtelen suihkulla vielä perään ja saatan alkaa rassaamaan niitä putkia jollain harjalla... En kuitenkaan rauhallisena, vaan kiroten sitä saastamäärää mikä putkissa on. Mutt jos mietitään mun luonnettani kokonaisuutena, niin kaksosen kuvaus tässä sopii oikein hyvin :)

Tälleen jousimiehenä pitää vissii äitiltä kysyy että josko ois syntämä kuukaus eri kun oinas oli ihan nappi osuma muhun. Mutta tuli päivän naurut kun miehen kohalla (kalat) pitää paikkansa, tollee se tais tosielämäs mennäkki.

[QUOTE="Anne";23579090]Haha! Tuo neitsyen kuvaus sopi täydellisesti! :D Ja toi mieleen sen, kun äsken mielessäni harmittelin etten tullut imuroineeksi muidenkin pattereiden välejä/takaa. Imuroin viimeisessä huoneessa ja näin pölyn pilkistävän patterin välistä joten kolusin parhaimpani mukaan sieltä pölyt pois.[/QUOTE]

Katsopa Monk-sarjaa joskus. Monk on takuuvarma neitsyt. :D

Oon härkä, ja joissain tapauksissa sopii kyllä tuo kuvaus. Mutta viemärin avaukseen sopii ehkä enempi tuo kalan kuvaus.

Ukko on neitsyt, ja osittain sopii kans. Ei nyt sentään pulloharjalla putsaile ja laita osia järjestykseen odottamaan... :D

Neitsyt
kaivaa esille sisäisen insinöörinsä.
Ruuvi kerrallaan hän irrottelee viemärin putket toisistaan ja asettelee
ruuvit aakkosjärjestykseen. Tämän jälkeen hän poistaa tukoksen
aiheuttaneet ainesosat. Nenässä hänellä on pyykkipoika ja käsissä
suojakäsineet. Ne on hankittu juuri tämäntapaisia tilanteita
silmälläpitäen. Kaikki onnistuu täydellisesti.
Kauhistusta herättää se, kuinka siivottomilta putket näyttävätkään
sisäpuolelta! Ennen putkien liittämistä takaisin paikoilleen hän
puhdistaa putket sisäpuolelta pulloharjalla, jonka vartta hän on
jatkanut lisäosalla.

ja mieheni puolestaan on kala. kun vasta vaihdoimme hanan ja jouduimme tekemän pieniä putkitöitä siinä, kuulostaa aivan samalta kuin kuvauksessa sanotaan. Hän olisi vaan ruvennut laittamaan niitä lukematta käyttöohjettakaan. Sitten ihmetteli kun mikään ei natsannutkaan ja joutui päätä raapien purkamaan ja keksimään ratkaisuja kun oli mennyt alusta pitäen mönkään.

Kun sitten itse erottelin kaikki osat toisistaan ja puutuin peliin, katsoin asennusohjeen kohta kerrallaan. Saimme kun saimmekin hanan ja pesualtaan kytkettyä paikalleen :)

Yhteistyössä