Tunnustan itsestäni jotain todella noloa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:hug:

Mä oon huomannu itsestäni vähän samoja piirteitä. Etenkin, jos on tiukkaa rahasta, tuhlaan sitä aivan järkkyjä määriä. Ja ihan turhiin juttuihin. En tiedä mikä mua vaivaa, ennen oon osannut hyvin pitää tulot ja menot balanssissa, mutta nyt jos vähänkään näyttää heikolta tulojen suhteen, alan kuluttaa rahaa ihan älyttömästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
:hug:

Mä oon huomannu itsestäni vähän samoja piirteitä. Etenkin, jos on tiukkaa rahasta, tuhlaan sitä aivan järkkyjä määriä. Ja ihan turhiin juttuihin. En tiedä mikä mua vaivaa, ennen oon osannut hyvin pitää tulot ja menot balanssissa, mutta nyt jos vähänkään näyttää heikolta tulojen suhteen, alan kuluttaa rahaa ihan älyttömästi.

Olen usein miettinyt tuota maanisen vaiheen ja netin käytön yhteyttä. Kun itsellä kauan sitten noita vaiheita oli niin nettiä ei onneksi ollut vielä keksitty.

Tuhlaaminen ja oman talouden raunioittaminen pitkäksikin ajaksi on todellinen vaara. Rahanreikiä ja huijareita on netti täynnä.

Mutta mitä pitäisi tehdä? Toisaalta netti voi olla elintärkeä juuri tuossa vaiheessa, esim juuri tällaisia vertaiskeskusteluja varten.

Ainakin pankkitunnukset pitäisi hyvissä ajoin antaa luotetulle ystävälle. Netissä ei pitäisi tuossa tilassa ehkä ylipäätäänkään pyöriä yksin ja ilman valvontaa.

Yhteistyössä