tunteellinen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Olen ensimmäistä kertaa elämässäni tavannut miehen, joka oikeasti osaa puhua tunteistaan, syvällisistä asioista, ihan mistä vaan. Olen ihan hämilläni. Tai oikeastaan ei olla vielä edes tavattu, vain juteltu viestien ja puhelujen kautta. Mutta siis eräskin päivä juteltiin 3 tuntia putkeen, eikä loppua edes näkynyt. Siis, ei mun kohdalle ole koskaan sattunut tämmöistä!! Jotenkin kaikki kolahtaa hyvin yhteen, odotetaan samoja asioita elämältä ja niin edelleen. Onkohan tämä nyt sitten SITÄ? Hän ei malta olla erossa minusta, soittelee ja viestittelee monta kertaa päivässä. Ihan kiva, mutta kyllä yritetään ottaa ihan rauhassa. Vaikka hän on tuommoinen romanttinen jne. niin ulkonäöltä on oikeinkin miehinen mies :) Halusin vain kertoa tämän, kiitos :D Joskus on mukava kertoa mukavia asioita, eikä aina vain valittaa, eikö? :)

---ihanaa--- itsellä saman tapainen, mutta tunteita ja temperamenttia löytyy nyt myös muualle kuin vain herkkiin hetkiin (ei aina hyvä) ja toisaalta umpipuhuminen suhteessakin tökkii, ei kaikea jaksaisi analysoida aina...

Kuulostaa kivalle, mut jäitä pöksyihin, et oo ees tavannu sitä vielä. Voin kertoo kokemuksesta, et moni asia voi olla toisin ku nettitreffeiltä lähdetää oikeille treffeille.

minäkin aikoinaan rakastuin kuvailemasi kaltaiseen mieheen jo ennen ensitapaamista. olin hyvin rakastunut vielä tapaamisen jälkeenkin, ja varma ikuisesta onnesta. myöhemmin kuitenkin kävi ilmi, että mies oli erittäin mustasukkainen ja omistushaluinen, ja lopulta teki elämästäni helvetin ja kodistamme vankilan.

toivottavasti oma miehesi on erilainen :o

Ai tollasiakin on? Mun mies ei oo ikinä osannu puhua tunteistaan. Jos yritän kysellä niin menee vaan ihan lukkoon eikä sano mitään. Aina sama juttu. Hienoa, että teillä sujuu.

"Hän ei malta olla erossa minusta, soittelee ja viestittelee monta kertaa päivässä. "

Hei, ETTE OLE EDES TAVANNEET. Kaikki on nyt vielä kuvitelmaa - puolin ja toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja täti:
"Hän ei malta olla erossa minusta, soittelee ja viestittelee monta kertaa päivässä. "

Hei, ETTE OLE EDES TAVANNEET. Kaikki on nyt vielä kuvitelmaa - puolin ja toisin.

no niinpäh ja kun ne kuvatkaan ei aina vastaa todellisuutta.

kivoja vastauksia. kyllä minä olen ihan maan pinnalla, tämä mies ei taida enää niinkään olla :D mielessä on myös käynyt, että kun on noin tuommoinen, että kuvioon sopisi myös mustasukkaisuus.. pitääkin kysellä siitä puolesta lisää. tämä on aika ihanaa kieltämättä, yhteisen tuttavamme kautta tutustuttiin, että kyse ei sinänsä ole nettitreffeistä, mutta väliäkö tuolla? nautin kuitenkin täysillä tästä hetkestä ja katson rauhassa mitä tuleman pitää. tuntuu vain niin hienolta kuulla mitä toinen ajattelee, nimittäin exäni ei KOSKAAN sanonut 8v yhteiselon aikana rakastavansa, tai edes tykkäävänsä musta. tältä mieheltä kuulin jo eka puhelussa, että pitää minusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

no kyllä me tiedetään ettei olla tavattu ja tästä monesti puhutaanki että miten voi tuntua näin kivalta siitä huolimatta.. hänhän tulisi vaikka heti paikalla tänne, mutta kyllä minä haluan vielä tutustua ennen tapaamista hieman lisää :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kivoja vastauksia. kyllä minä olen ihan maan pinnalla, tämä mies ei taida enää niinkään olla :D mielessä on myös käynyt, että kun on noin tuommoinen, että kuvioon sopisi myös mustasukkaisuus.. pitääkin kysellä siitä puolesta lisää. tämä on aika ihanaa kieltämättä, yhteisen tuttavamme kautta tutustuttiin, että kyse ei sinänsä ole nettitreffeistä, mutta väliäkö tuolla? nautin kuitenkin täysillä tästä hetkestä ja katson rauhassa mitä tuleman pitää. tuntuu vain niin hienolta kuulla mitä toinen ajattelee, nimittäin exäni ei KOSKAAN sanonut 8v yhteiselon aikana rakastavansa, tai edes tykkäävänsä musta. tältä mieheltä kuulin jo eka puhelussa, että pitää minusta :D

joo hienoo.
Mut tosiaan ku se ei oo ees tavannu sua, pitääkö se susta vai siitä tunteesta jonka tahtoisi? Ja pidät sä siitä vai sen kohteliasuuksista...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:

no kyllä me tiedetään ettei olla tavattu ja tästä monesti puhutaanki että miten voi tuntua näin kivalta siitä huolimatta.. hänhän tulisi vaikka heti paikalla tänne, mutta kyllä minä haluan vielä tutustua ennen tapaamista hieman lisää :)

No mä kyl suosittelisin tapaamaan mahd äkkii ja sitten kattomaan mitä tulee, siitä se oikee tutustuminen voi vasta alkaa. Et sä siihen tuolleen tutustu, se voi esittää mitä vaan jne, kyl se sit oikees tapaamisis selvii paremmin.

Mun mies on ihana, tunteellinen, puhuu paljon tunteistaan.. rakastettava. Luottaa muhun EIKÄ ole juurikaan mustasukkainen!

Ootko ap nähnyt miestä edes kuvista,entä se sut?

Meidän suhde miehen kanssa alkoi puhelimen välityksellä, ei oltu nähty toisistamme edes pikkurillin kynttä. Noin puolen vuoden puhumisen jälkeen, treffattiin. Voin sanoo että oli siinä tunteet sekasin. Toinen ei näyttäny yhtään siltä mitä odotti, ei ollut ruma, todellakaan, mutta olin omassa päässä luonut ihmisestä niin erilaisen kuvan, että se oli melkonen shokki...
Ja samoin oli miehelläkin.

Pienen "kriisin" jälkeen alettiin ihan kunnolla seurustella ja muutaman vuoden päästä mentiikin naimisiin. Ja edelleen ollaan :)

Se tässä on kyllä kaikista ihmeellisintä, että jo ekan puhelun jälkeen koko elämä muuttui radikaalisti, vaikkei oltu edes nähty ja oltiin tosi nuoria, tiedettiin kummatkin että tässä se on se mitä ollaan haettu. <3

Alkuperäinen kirjoittaja eikku:
Tapaatteko Turussa maanantaina?

täh? ei tietääkseni :D :D

no joo, kyllä minä haluan ihan tässä piakkoin hänet nähdä, mutta sanotaan, että ollaan "tunnettu" vasta 5 päivää :D tottakai itselle tulee jonkunlainen kuva toisesta puhelujen perusteella, mutta mielestäni se ei ole paha juttu. kun puhutaan kaikista asioista, alkaa tuntea toista sillain sisäisesti. ulkoinen juttu onkin se vähemmän tärkeä, vaikkakin merkityksellinen kuitenkin. molemmat olemme nähneet toisen kuvia kyllä.

Yhteistyössä