V
vieras
Vieras
Tällasista en enää uskonut voivan tapahtua. olen yhtäaikaa tyrmistynyt, vihainen, onnellinen, iloinen..Sekaisin.
Ystävä vuosien takaa, se paras, sydänystäväni, otti yhteyttä.
Meidän välimme katkesivat totaalisesti melkein 20 vuotta sitten. Luulin syyksi jotain ihan muuta erääseen typerään kakaroiden riitaan liittyvää. Lapsellista teinien riitaa. Kaikki nämä vuodet olen häntä elämän käänteissä kaivannut. Niin pirusti olenkin.
Ja nyt hän otti yhteyttä, kertoi todellisen syyn. Joka oli aika järkyttävä.
Asiat olisi ihan toisin, jos sen olisin tiennyt. JOS vain olisinkin tiennyt.
Kakki nämä vuodet on valuneet hukkaan. Ilman sitä rakasta ystävää.
Luuletteko, että olisi yhä mahdollista saada edes osa tuosta ystävyydestä takaisin? Voisiko olla mahdollista, että vuodet eivät olisi meitä liikaa muuttaneet? Olisiko hän yhä se sama ihminen, sama rakas rakas ihminen, kuin silloin.
Kysymyksiä, hämmennystä..
Pää on sekaisin.
Ystävä vuosien takaa, se paras, sydänystäväni, otti yhteyttä.
Meidän välimme katkesivat totaalisesti melkein 20 vuotta sitten. Luulin syyksi jotain ihan muuta erääseen typerään kakaroiden riitaan liittyvää. Lapsellista teinien riitaa. Kaikki nämä vuodet olen häntä elämän käänteissä kaivannut. Niin pirusti olenkin.
Ja nyt hän otti yhteyttä, kertoi todellisen syyn. Joka oli aika järkyttävä.
Asiat olisi ihan toisin, jos sen olisin tiennyt. JOS vain olisinkin tiennyt.
Kakki nämä vuodet on valuneet hukkaan. Ilman sitä rakasta ystävää.
Luuletteko, että olisi yhä mahdollista saada edes osa tuosta ystävyydestä takaisin? Voisiko olla mahdollista, että vuodet eivät olisi meitä liikaa muuttaneet? Olisiko hän yhä se sama ihminen, sama rakas rakas ihminen, kuin silloin.
Kysymyksiä, hämmennystä..
Pää on sekaisin.