Tuntui epäluonnolliselle onnitella tytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
voi luoja kun tutut sai kolmannen tytön, kävi niin surku ja sääli heitä. Oli todella outoa ja epäluonnollista onnitella, kun teki mieli sanoa otan kovasti osaa! On siinä miehellä surullinen kohtalo kun ei poikaa saanu :( ei varmaan enää se nainen lapsia tee ikänsä puolesta. Mutta voihan se mies vaihtaa nuorempaan ja koittaa sen kans vielä sitä poikaa :)

Johan päivä ehtikin pitkälle, ennen kuin taas saatiin taas tämän lajin ketju.

Muoks. Luulen, että vaimon kannattaa ennemmin vaihtaa miestä, se sukupuoli kun ei naisesta kiinni ole. Mutta sitähän sinä et tietenkään voinut tietää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
voi voi, mutta niinhän ne sanoo että joilla on pelkkiä tyttöjä on mies suurenmoinen rakastaja.. jotta tuskimpa se nainen on ainakaan pahakseen pistänä :whistle:

Minun isällä on 5 tyttöä ja yksi poika, taisi mieskunto olla hakusessa jonkun aikaa kun poika tulla tupsahti, no onneksi yksi tytöistä on syntynyt tuon pojan jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
voi voi, mutta niinhän ne sanoo että joilla on pelkkiä tyttöjä on mies suurenmoinen rakastaja.. jotta tuskimpa se nainen on ainakaan pahakseen pistänä :whistle:

aina tää ikivanha klisee joka on lohduks keksitty :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi luoja kun tutut sai kolmannen tytön, kävi niin surku ja sääli heitä. Oli todella outoa ja epäluonnollista onnitella, kun teki mieli sanoa otan kovasti osaa! On siinä miehellä surullinen kohtalo kun ei poikaa saanu :( ei varmaan enää se nainen lapsia tee ikänsä puolesta. Mutta voihan se mies vaihtaa nuorempaan ja koittaa sen kans vielä sitä poikaa :)

Provo kait taas?

Totuus on se että salaa mielessä muutkin ajattelee noin vaikka naaman eessä ja palstoilla hymistellään. Jos on kaikki samaa sukupuolta niin kyllä se säälittää vaikka kuinka yrittäis ajatella järkevästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:

Muoks. Luulen, että vaimon kannattaa ennemmin vaihtaa miestä, se sukupuoli kun ei naisesta kiinni ole. Mutta sitähän sinä et tietenkään voinut tietää :laugh:

Ei se ihan näin ole. Mies tuottaa kyllä sekä tyttö että poikasiittiöitä ja siittiöhän sen sukupuolen määrää, mutta naisen ph tuolla emättimessä vaikuttaa siihen, kummat siittiöt paremmin menestyvät.

Totuus on se että salaa mielessä muutkin ajattelee noin vaikka naaman eessä ja palstoilla hymistellään. Jos on kaikki samaa sukupuolta niin kyllä se säälittää vaikka kuinka yrittäis ajatella järkevästi.

Mä haluaisin kaksi tyttöä... <3

No joo, jos poika tuleekin, niin saa tulla, yhtä rakas sekin olisi! Mutta tyttöjä mielummin siis haluaisin. :)

Täh?! :laugh:
Ei ole kyllä käynyt mielessäkään!! Ja jos oikeasti olisin tuota mieltä, niin kyllä sen täällä harmaana voisin kertoa...
Hyvinpä luulet tietäväsi mitä "kaikki ajattelee"... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:

Ei se ihan näin ole. Mies tuottaa kyllä sekä tyttö että poikasiittiöitä ja siittiöhän sen sukupuolen määrää, mutta naisen ph tuolla emättimessä vaikuttaa siihen, kummat siittiöt paremmin menestyvät.

Mikäs ph sitten saa aikaan tyttöjä? entäs poikia? ja tärkein, milläs sen sais säädettyä haluamalleen tasolle?
:D