M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Onpa kummallista, että niin moni hyväksyy lapsen tuuppimisen ja repimisen. Saako kuka tahansa tuupata tai repiä teidän lapsianne, jos on ollut vaikka rankka päivä töissä?
En ymmärrä enkä hyväksy. SEN tajuan, että jos on oikeasti hätä, esim. auto tulossa eteen, niin sitä voi ottaa kiinni mistä saa, mutta siitä ei nyt tainnut olla kyse. Aikuiset voisivat vähän miettiä, millä keinoin kasvattavat lapsiaan![]()
*sateenvarjo on auki*
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja aslö:"Äiti huusi pojalle, että "Eemil jumalauta, nyt loppu sitten jo" ja tuuppasi poikaa kyynärpäällä kasvoihin, pois siitä viereltä. "
Eikös tuossa lue TUUPPASI eikä löi? Sori, mä en enää tiedä kenellä on vikaa luetun ymmärtämisessä.
Kohta juttu on paisunut jo siihen pisteeseen että äiti raiskasi eemilin parkkipaikalla ja rullatuolitäti piti lasta paikoillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Se onkin ihan huippu ja järkyttävä juttu, kun siihen ei aiemmin puututtu edes ilmopituksistas.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mä oon näköjään niiiiiiiiiiiiiiin paska äiti, että tietää! Kyllä mahtavat täälläkin kylän tädit kattoa, kun varmaan koko kylä raikaa, kun mun poika ei tottele muaMinä oon niiiiiiiiiiiiiiin selkeesti sitä mieltä, että nää äidit, jotka uskoo keskustelun yms pätevän jokaiseen lapseen ja jokaiseen tilanteeseen ovat kasvattajina aloittelijoita... Ei se vaan kaikilla ole niin helppoa!
Kuinkas ajattelit pärjätä kun lapsesi murkku?
Tiedän äidin jolta otettiin kaikki kolme murkkua huostaan. Juuri tuollainen huutava, päällekäyvä aina.
Lopulta pojan kasvettua tuli sellainen tappelu että naapurit soittivat poliisit.
Nuoret ovat nyt huostaanotettuina ja äiti psykologisissa testeissä, tuskin saa lapsiaan mutta kolmen nuoren elämän pilasi.
Kaikki arkoja, erityisopetuksessa olevia.
Siis ei voi olla totta! Mä olen huutanut mun lapselle niin nyt se tullaan jo murkkuna huostaanottamaanTää oli jo huippu!
Tarvittiin tarpeeksi kova tappelu ja huuto että naapurit heräsi apua hälyyttämään ja elämä oli kova-äänistä ja lapsien itkua jo vuosia.
Se on jännä kun asioihin ei saa vauhtia kuin liian myöhään.
Mun lapset ei itke ja en ole koskaan koskenutkaan heihin. Mutta teidän mielestä jo HUUTAMINEN on rangaistava teko. Siitä vaan ilmoituksia tekemään äänen korottamisesta. OMG MITEN PASKA ÄITI!!!
Sinäkin olet varmaankin ruumiillista väkivaltaa käyttävä äiti kun olet tätä mieltä, kuten monet muut vielä nykyisin, vaikka on kiellettyä.
Säälin lapsiasi vaikka sääli on sairautta. Jos tuntisin tekisin ilmoituksen lasten ruumiillisesta kurittamisesta. Kyllä sen kuulee kun lasta lyödään kuten eläintäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Tyypillinen lastaan väkivaltaisesti kasvattava lapsi on Lunatic kuten useimmat palstalla.
Kyllästyneet kotiäidit ja hermot menee ja mies ryyppää tai sit yh.
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpähän vaan:Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Tyypillinen lastaan väkivaltaisesti kasvattava lapsi on Lunatic kuten useimmat palstalla.
Siis ei voi olla totta? Olet viiden lapsen äiti ja sinun mielestäsi se, että on yh jotenkin vaikuttaa siihen lyökö lasta tai ei?
Millä tavalla tuommoisella asenteella voi kasvattaa lapsista suvaitsevaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja kysynpähän vaan:Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Tyypillinen lastaan väkivaltaisesti kasvattava lapsi on Lunatic kuten useimmat palstalla.
Siis ei voi olla totta? Olet viiden lapsen äiti ja sinun mielestäsi se, että on yh jotenkin vaikuttaa siihen lyökö lasta tai ei?
Tota tota... mä en kirjottanu tota, mutta vastaanpa silti. Eihän tossa niin sanota.. siis että lueppas nyt uudestaan, ajatuksen kanssa. kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Tyypillinen lastaan väkivaltaisesti kasvattava lapsi on Lunatic kuten useimmat palstalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja kysynpähän vaan:Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Tyypillinen lastaan väkivaltaisesti kasvattava lapsi on Lunatic kuten useimmat palstalla.
Tota tota... mä en kirjottanu tota, mutta vastaanpa silti. Eihän tossa niin sanota.. siis että lueppas nyt uudestaan, ajatuksen kanssa. kiitos.
Nimenomaan siinä niin lukee, että jos on yh niin on tyypillisesti lastaan väkivaltaisesti kasvattava????
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Tuossahan lukee että
"Tyypillinen lastaan väkivaltaisesti kasvattava lapsi on Lunatic"
Seuraavassa lauseessa lukee jo jotakin muuta. JA sen ei tarvi liittyä tohon ekaan.