Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26270247:Tunnettu ollaan kolmisen vuotta, yhdessä reilu vuosi josta nyt 10kk kihloissa. Yhdessä ei olla asuttu aikaisemmin käytännön syistä, mutta tavattu ollaan.
Eturauhasen syövän poiston (ja eturauhasen poiston, myös pätkä virtsaputkea poistettiin) jälkeen pääsi ainakin kotiin 2-3 päivän kuluttua. Tottakai kipulääkityksen ja katetrin kera, mutta silti.T-o-d-e-l-l-a vaikea uskoa että virtsarakosta poistetun syövän jälkeen kaikki toimisi (siis pissahomat ym) jo kolmantena päivänä niin hyvin että pääsisi kotiin ryyppäämään.
Mä just ajattelin samaa. Tiedän. Jopa kaksi mun kaveria, jotka ei keskenään ole kavereita, tutustuivat siihen muijaan. Toinen oli jopa menossa sen luo kyläilemään, reissut suuntaan ja toiseen yllättäen tietty peruuntuivatkin..
Se pyöri varmaan Suomen jokaisella foorumilla ja aina eri stoorilla ja "henkilöllisyydellä". Tiedän jopa sen oikean henkilöllisyyden nykyisin, toinen kaverini ei lopettanut näiden juttujen paljastuttua häneen yhteydenpitoa.
Tää muija ei kuitenkaan huijannut keneltäkään rahaa tai tehnyt mitään rikollista, oli tai on vain äärettömän yksinäinen ja vähän sairas päästään.
Eturauhasen syövän poiston (ja eturauhasen poiston, myös pätkä virtsaputkea poistettiin) jälkeen pääsi ainakin kotiin 2-3 päivän kuluttua. Tottakai kipulääkityksen ja katetrin kera, mutta silti.
Sen mä tiiän. Muuta (ts. sitä, onko ap:n stoori totta vai ei) en tiedä, arvailen vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26276251:laserilla leikattiin ja nukutuksessa.
Tää muija ei kuitenkaan huijannut keneltäkään rahaa tai tehnyt mitään rikollista, oli tai on vain äärettömän yksinäinen ja vähän sairas päästään.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26275274:Syöpä levinnyt vatsaan.. :'(
Ei. En tiiä oliko sillä oikeasti mitään siskoakaa (kuten tossa Jossu+Juulia episodissa väitti..), ja tietääkseni sillä oli myös monia prepaid-liittymiä joista sitten tekstaili ja soitteli aina eri persoonana.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26006777:Niin ja moinen hengaa viel lihavan naisen kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26008973:
:O Siis kehtaako joku vedättää tämmösillä asioilla?