tuntuu etten saa olla väsynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
tuntuu että ku oon kahestaa kotona 1v pojan kanssa ni mulla ei ihmisten mielestä ole oikeutta olla väsynyt,väsynyt tähän arjen pyörittämiseen yksin ku mies töissä...nyt tuntunu taas koko viikon kaikki niin äärettömän raskaalta,poika ei tottele ja mun mielestä kämppä pitää olla kunnossa,täytyy kokata ja puunata ja en osaa ottaa ihan vaan rauhassa..Raskaana ollaan jo reilusti yli puolenvälin että voihan sekin väsyttää mut haluisin osata olla siivoomatta joka päivä,olla vaikka paskasena ja leikkiä koko päivä pojan kanssa,mut en vaan osaa!
sori valitus mut ei muitakaa kelle puhua tästä!

Mä oon vähän samanlainen..koti on oltava siisti. Mä en voi olla jos joka paikka on tavaraa täynnä tai jos lattialla on hiekkaa tai muuta likaa.. Ja se on joskus väsyttävää.

et anna itsellesi olla väsy. tääläkin pyydät anteeksi valitusta.. tiedän tunteen, ei voi relata ennen ku kaikki on ojollaan. mutta se pitää osata anta aittelleen löysiä joskus

mikset saa ola väsynyt? Mä olin raskaana umpiväsynyt ja kahden lapsen kanssa vielä väsyneempi. Ja mä en tehnyt edes kotitöitä.
Nyt kun jo vähän helpottaa, niin tiedän, että olin liian väsynyt. Suuri kiitos miehelleni, mutta mummoille miinuspisteitä. Jotenkin luulin että olisivat olleet lapsenlapsistaan vähän kiinnostuneempia...

mä mietin itekki joskus et miksi teen näin,miksi mun pitää tavoitella täydellisyyttä..ei koti voi olla aina kunnossa,varsinkaa lapsiperheessä mut paskat..en vaan osaa!
nyt odottelen tässä et poika nukahtaisi että saisi aamupalan ja kahvin rauhassa ku se ei sit tottele yhtää ni haluan sen pienen oman hetken edes...

Ja minä lomailen, ku isommat mummolassa ja kotona vain yksi yksivuotias. SAA olla hänen kanssa puistossa, VOI antaa vaan purkkiruokaa hälle, PYSTYY saunomaan miehen kanssa kahden ilman mekastusta ja hälinää. Näin se on suhteellista.

saa olla väsynyt. Itellä temperamenttinen 2-v poika ja rv 30. Isovanhemmat haluisivat auttaa, mutta asuvat satojen kilometrien päässä. Mies auttaa parhaansa mukaan, mutta joutuu tekemään kesät tosi paljon ylitöitä.

Ite teen kotitöistä vain sen pakollisen. Astis pyörii joka toinen päivä. Ruokaa teen 2-3 päivälle kerralla, pyykkikone pitää käyttää melkein kerran päivässä. Kaiken muun ehtii viikoloppuna! Silloin mies viettää pojan kanssa niin paljon aikaa, että energiaa on vähän enemmän, tai sit mies siivoaa. Loppuajan käytän niin, että pojalle kengät ja hattu päälle, pihaan touhuamaan. Eilen tyhjättiin marjapuskat. Siellä poika viihtyy niin että ehdin istumaan pitkät tovit aurinkotuolissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Ja minä lomailen, ku isommat mummolassa ja kotona vain yksi yksivuotias. SAA olla hänen kanssa puistossa, VOI antaa vaan purkkiruokaa hälle, PYSTYY saunomaan miehen kanssa kahden ilman mekastusta ja hälinää. Näin se on suhteellista.

Olipa taas vastaus..

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:

Toi hei varmaan lohduttaakin tosi paljon äitiä, joka on rättiväsynyt yksivuotiaansa kanssa.
"Mulle se on lomaa" :|

Yhteistyössä