Tuntuu pahalta, miehen juomisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksinäinen"

Vieras
Mies ei ole alkoholisti, viikolla ei juo ollenkaan.
Meillä on 8 kk vauva ja joka vkl nyt kesällä mies on lähtenyt illasta terassille ja viettänyt siellä illat. Taaskin on siellä ja minä kotona ja vauva nukkumassa. Tuntuu niin yksinäiseltä ja väärältä, minäkin haluaisin joskus mennä terassille ja viettää myös vkl iltoja mieheni kanssa. Asista on puhuttu mutta ei näytä menevän perille :(

Toisen juomiseen et pysty vaikuttamaan. Toki voit tuoda mielipiteesi esiin, mutta jos toinen silti mielummin valitsee sen viinan kuin illan perheen kanssa, et voi yhtään mitään. Enemmänkin tuo kertoo että miehesi on hyvää matkaa kohti alkoholistia. Ei ne kaikki alkoholistit ole niitä puistojen puliukkoja, osa on näitä jotka pysyy (vielä) viikot selvänä, mutta perjantaina on pakko päästä ja jonkun ajan päästä pitää saada ne pari viikollakin arkisin.

Kysy ennemmin ihan vain itseltäsi mitä sinä haluat elämältäsi. Miehesi päätöksiin et pysty vaikuttamaan. Jos nykyinen elämänmeno on ok, voitte jatkaa siinä. Jos haluat muutosta, mieti miten haluat asioiden muuttuvan voidaksesi olla onnellinen. Ja ota huomioon muutoksenkaipuussasi myös se vaihtoehto, että mies ei muuta tapojaan.

No en mä ainakaa pysty mitenkää nollaamaan ***** raskasta työtä viikonlopun aikana muuten kuin ottamalla olutta. Muuten pyörii työasiat vaan mielessä eikä saa hetken rauhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei koskaan kännejä;24253662:
No en mä ainakaa pysty mitenkää nollaamaan ***** raskasta työtä viikonlopun aikana muuten kuin ottamalla olutta. Muuten pyörii työasiat vaan mielessä eikä saa hetken rauhaa.
Ei ole kovin vaikea ennustaa, että tuolla menolla sulla on kymmenen vuoden kuluttua mielenterveysongelma tai alkoholiongelma, kenties molemmat. Kannattaisi siis tehdä asialle ajoissa jotain.

nimimerkillä, onhan näitä nähty

[QUOTE="vieras";24253705]Ei ole kovin vaikea ennustaa, että tuolla menolla sulla on kymmenen vuoden kuluttua mielenterveysongelma tai alkoholiongelma, kenties molemmat. Kannattaisi siis tehdä asialle ajoissa jotain.

nimimerkillä, onhan näitä nähty[/QUOTE]

Mitä suosittelisit tekemään? Itselläni ois yks aika ***** hyvä ja toimiva neuvo: saisin pitää jossain vaiheessa lomaa. Ei mitään järkeä, että se ensimmäinen kunnon kesäloma siintää jossain vuoden päässä.

itsellä oli mies ja katoin sitä menoa yli 10 vuotta, mikään ei pysäyttänyt kun karkelot kutsui ja ainahan niitä kaljakavereita löytyy.
tajusin vasta että nyt kun on mies joka pysyy kotona kuinka seesteistä on elämä, sillalailla että ei tarvii pelätä mitä siellä baarissa tapahtuu, mies kun oli kännissä riidanhaastaja miehille ei mulle

[QUOTE="sondersson";24253683]no mikset lähde itse kun kerta haluat?[/QUOTE]

en oo ap, mutta meillä ainakin mies ottaa kilarit jos ehdottaisin tuosta noin vaan et nyt lähden.. aina on joku este tms, etten voisi lähteä.. odottelen tässä aikaa, kun kaikki "esteet" on poistettu

Minun puolisoni joi liikaa. Myös vain viikonloppuisin, mutta niin, että asia häiritsi: Juomista seuraava päivä alkoi krapularyypyillä, päivän menot eivät koskaan toteutuneet. Rahaa paloi, ja tunsin olevani vasta kakkossijalla hänen elämässään.

Seurasi raskaat keskustelut, ja kun kohtuukäyttö ei vain luonnistunut, laitoin kovan kovaa vasten: minä tai viina.

Minä voitin. Nykyisin minulla on täysraitis aviomies, joka on paitsi upea puoliso myös erinomainen isä.

Siis ei mies juo liikaa, vaan lähtee terassille istumaan ja norkoilemaan parin kaljan vuoksi. Ei koskaan ole humalassa tullut kotiin. Eli en usko että alkoholisti ihan heti olisi tulossa.Tiedän myös 99% varmasti ettei petä minua. Joku vaan ajaa hänet aina terassille ja pois kotoa, mielestäni meidän parisuhteessa menee muuten hyvin, seksiä on molempien puolelta aktiivista ja myös minä teen aloitteen. Ei mitään isompia riitoja ole. Erota en halua, vaan aikaa mieheni kanssa

hei jos mies on mieluummin terassilla kuin kotona, niin hänen mielestään teijän juttu on out ja forbi, mahdollisesti lapsen takia tai sen takia miten kiinni olette vaippabluessissanne.
uutta hän on sieltä katsastamassa, on jo varmaan vähintään ihastunut johonkuhun nuoreen, nauravaan, vilkkuvasilmäiseen, kuvankauniiseen taskuvenukseen.

[QUOTE="yksinäinen";24253786]Joku vaan ajaa hänet aina terassille ja pois kotoa, mielestäni meidän parisuhteessa menee muuten hyvin[/QUOTE]

Suhteessa EI mene hyvin jos toinen haluaa viettää illat mieluummin terassilla.

siis se istuu illan, norkoilee terassilla kahden kaljan takia. Perin outoa! taitaa se siellä vikitellä sit naisia ainakin, tai sitten ei edes siellä terassilla ole....

Yhteistyössä