N
nyt harmaana
Vieras
Aamulla valitin,kun mies vaan nukkui menemään,eikä millään herännyt.Minä laitoin kolmelle aamupalat ja vaatetin,otin kiukut niskaani jne.Mitä tekee mies,vaikka kuinka nätisti pyysin että auttaisi?Nukkuu!Nukkui 12 asti.Keitin kahvitkin piristyskesksi,mutta hän nyt vain mököttää pimeässä saunan lauteilla makoillen,että klun "taas vittuilit vaan"..Siis valitus=vittuilua,nähtävästi!
Mulla ois tänään ollut illanviettoa ystävän kanssa ja lapset menisivät hoitoon,että mies pääsee kuskaamaan.No,aikoi sitten luopua siitä hommasta mun "vittuilun"takia.Ei lähde mua kuskaamaan,eikä myöskään vioemään lapsia hoitoon..Voi että mua raivostuttaa!!Nyt saa vain lisäsyytä yhä makoilla,minä hoidan kaiken täällä.
Keskustelemaan ei suostu,sanoo vain että nyt on mitta täynnä mun "vittuilua"jne.
Kiitos,kun sain purkautua!
Mulla ois tänään ollut illanviettoa ystävän kanssa ja lapset menisivät hoitoon,että mies pääsee kuskaamaan.No,aikoi sitten luopua siitä hommasta mun "vittuilun"takia.Ei lähde mua kuskaamaan,eikä myöskään vioemään lapsia hoitoon..Voi että mua raivostuttaa!!Nyt saa vain lisäsyytä yhä makoilla,minä hoidan kaiken täällä.
Keskustelemaan ei suostu,sanoo vain että nyt on mitta täynnä mun "vittuilua"jne.
Kiitos,kun sain purkautua!