Tuo ukko on NIIN HANKALA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Aamulla valitin,kun mies vaan nukkui menemään,eikä millään herännyt.Minä laitoin kolmelle aamupalat ja vaatetin,otin kiukut niskaani jne.Mitä tekee mies,vaikka kuinka nätisti pyysin että auttaisi?Nukkuu!Nukkui 12 asti.Keitin kahvitkin piristyskesksi,mutta hän nyt vain mököttää pimeässä saunan lauteilla makoillen,että klun "taas vittuilit vaan"..Siis valitus=vittuilua,nähtävästi!

Mulla ois tänään ollut illanviettoa ystävän kanssa ja lapset menisivät hoitoon,että mies pääsee kuskaamaan.No,aikoi sitten luopua siitä hommasta mun "vittuilun"takia.Ei lähde mua kuskaamaan,eikä myöskään vioemään lapsia hoitoon..Voi että mua raivostuttaa!!Nyt saa vain lisäsyytä yhä makoilla,minä hoidan kaiken täällä.

Keskustelemaan ei suostu,sanoo vain että nyt on mitta täynnä mun "vittuilua"jne.

Kiitos,kun sain purkautua!

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Mököttä pimeässä saunanlauteilla ? :o Anteeks nyt vaan, mut onkos se ukkos ihan täysi-ikäinen... :xmas:
Kyllä!Ikää 27 vuotta ja siellä se saunassa mököttää,eikä suostu puhumaan..Ilmeisesti totaalisen kyllästynyt minuun..;(

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Aamulla valitin,kun mies vaan nukkui menemään,eikä millään herännyt.Minä laitoin kolmelle aamupalat ja vaatetin,otin kiukut niskaani jne.Mitä tekee mies,vaikka kuinka nätisti pyysin että auttaisi?Nukkuu!Nukkui 12 asti.Keitin kahvitkin piristyskesksi,mutta hän nyt vain mököttää pimeässä saunan lauteilla makoillen,että klun "taas vittuilit vaan"..Siis valitus=vittuilua,nähtävästi!

Mulla ois tänään ollut illanviettoa ystävän kanssa ja lapset menisivät hoitoon,että mies pääsee kuskaamaan.No,aikoi sitten luopua siitä hommasta mun "vittuilun"takia.Ei lähde mua kuskaamaan,eikä myöskään vioemään lapsia hoitoon..Voi että mua raivostuttaa!!Nyt saa vain lisäsyytä yhä makoilla,minä hoidan kaiken täällä.

Keskustelemaan ei suostu,sanoo vain että nyt on mitta täynnä mun "vittuilua"jne.

Kiitos,kun sain purkautua!
Minun mies käyttäytyy saman lailla.Olenkin jo luovuttanut,puhun vain pakolliset asiat jen...Meilläkin minä olen se vittuileva akka vaikka kaiken kotihommat ja lasten hoidot sun muut teen.Alako niin kyrpimään että empä lähtenytkään ruokakauppaan vaan pakotin miehen.Meillä mies käy kerran pari vuodessa kaupassa,sekin on minun heiniä.No,jokaisella on ongelmansa,meillä se tämmöinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Mököttä pimeässä saunanlauteilla ? :o Anteeks nyt vaan, mut onkos se ukkos ihan täysi-ikäinen... :xmas:
Kyllä!Ikää 27 vuotta ja siellä se saunassa mököttää,eikä suostu puhumaan..Ilmeisesti totaalisen kyllästynyt minuun..;(

No, voi jumaliste. :o :headwall: Etkö sä sais vietyy lapsii hoitoo ja taksithan kulkee vai miks sen miehes tarttis kuskata ? Tai miks sun tarttee lapset hoitoo viedä..voihan se mieheskin niitä illan hoitaa, ku oot itte viihteellä...

Elä lotkauta korvaaskaan mokomalle kiukuttelulle, jos ei ukkos kyyditse/ kattele lapsia viet vaikka vossikalla lapset hoitoon ja lähet ite bilettämään...

Todennäköisesti ukkoos just harmittaa kun oot lähössä ulos mutta on vaan niin vauva että ilmaisee sen noin kypsällä tavalla

Yhteistyössä