Tuore suhde ei enää tunnu oikealta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlahZet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BlahZet

Vieras
Niin, vasta vajaa viis kuukautta oltu etäsuhteessa. Tapailemme vkloppuisin ja välillä viikollakin.
Ei hänessä ole mitään vikaa, eikä välimatka ole ongelmana. Kaikki seikat on kuin " perfect match " ja hän tykkää minusta ihan älyttömän paljon.
Jotenkin vain minun puolelta se kipinä jäähtyi jo ja yhtään ei enää näytä tulevaisuus yhteiseltä.
Mitä tälle nyt voi? Ei todellakaan ole ketään muuta jo mielessä, tai jotain exänkaipuuta minulla, ei ei.
Miten ihmeessä saan tämän päätettyä kunniallisesti ja nätisti? Ihan kauhean ristiriitainen tilanne. Hän on satavarma, että olen just hänen se ainoa oikea. Hän myöntää haaveilevansa jo naimisiinmenosta ja yhteenmuutosta tulevaisuudessa. Onhan ne tähtäimessä ollut minullakin, mutta ei enää tämän kanssa tunnu sille. Hirveää :( En haluaisi esitellä häntä enää kenellekkään, tai edes mainita yhdessäolostamme.
Hän on erittäin herkkä ja pitää minua ainutlaatuisena löytönä.
Miten tuon nyt nätisti sais hoidettua, en minä tiedä.
Miten sinä haluaisit tulla jätetyksi?
Tämähän vois sattua toisinkin päin ja sen olen aina hyväksynyt.
Tavallisia suomalaisia nelikymppisiä ollaan.

Sanot että tarvit aikaa itsellesi. Ja toivot hänelle kaikkea hyvää. Ei sen pahempaa. Sieltä voi tulla takas asioita, mut eipä niihi kannata lähtä mukaan...

jos oot fiksu varaat itsellesi ajan pariterapeutille ja saat siellä selvyysen mistä oikein on oikeasti kyse. Ja ainakin sitten oikeat neuvot mitä sanoa.

Muussa tapauksessa kerrot miten asia on, ei mitään puolivalheita tms

Naiset nyt vaan on tommosia, ihastumisvaiheessa kiihdytään muutamassa sekunnissa nollasta sataseen mutta pitkäjänteiseen suhteeseen ei löydä kärsivällisyyttä.

Niin, vasta vajaa viis kuukautta oltu etäsuhteessa. Tapailemme vkloppuisin ja välillä viikollakin.
Ei hänessä ole mitään vikaa, eikä välimatka ole ongelmana. Kaikki seikat on kuin " perfect match " ja hän tykkää minusta ihan älyttömän paljon.
Jotenkin vain minun puolelta se kipinä jäähtyi jo ja yhtään ei enää näytä tulevaisuus yhteiseltä.
Mitä tälle nyt voi? Ei todellakaan ole ketään muuta jo mielessä, tai jotain exänkaipuuta minulla, ei ei.
Miten ihmeessä saan tämän päätettyä kunniallisesti ja nätisti? Ihan kauhean ristiriitainen tilanne. Hän on satavarma, että olen just hänen se ainoa oikea. Hän myöntää haaveilevansa jo naimisiinmenosta ja yhteenmuutosta tulevaisuudessa. Onhan ne tähtäimessä ollut minullakin, mutta ei enää tämän kanssa tunnu sille. Hirveää :( En haluaisi esitellä häntä enää kenellekkään, tai edes mainita yhdessäolostamme.
Hän on erittäin herkkä ja pitää minua ainutlaatuisena löytönä.
Miten tuon nyt nätisti sais hoidettua, en minä tiedä.
Miten sinä haluaisit tulla jätetyksi?
Tämähän vois sattua toisinkin päin ja sen olen aina hyväksynyt.
Tavallisia suomalaisia nelikymppisiä ollaan.
Onko hänellä ollut muita tyttöystäviä aikaisemmin? Kun sanoit että hän on erittäin herkkä.

Sano: En rakasta sinua, ja siksi en näe suhteellamme mitään tulevaisuutta. Olen tosi pahoillani että näin on, olet niin mahtava tyyppi. Mutta en rakasta sinua.

Kyllä silloin tyyppi tajuaa, miksi roikkua toisessa noin tuoreessa suhteessa jos ei rakasta. Tuntuu varmaan ikävälle, mutta sellaista se rakkauselämä toisinaan on.

Ja tiedän tunteen kun toisesta menee maku, ja ei tekis mieli esitellä kenellekään kumppaninaan. Piinaavaa, mutta kun lopetat suhteen niin taakka putoaa harteilta ja on ihanaa olla taas vapaa tekemään mitä vain.

Olen vastaavassa suhteessa ja todellakin haluaisin tietä mahdollisimman nopeasti ilman mitään vedättelyä, että toisen tunteet ovat jäähtyneet. Pahemmaksi se vaan menee, mitä pidemmälle aika kuluu ja toinen ehtii rakastumaan entistä enemmän.

Sanot vaan suoraan, ettei sinusta tunnu enää siltä kuin alussa ja tunteesi ovat muuttuneet. Minkä sille mahtaa. Sellaista elämä on.

Yhteistyössä