P
plus
Vieras
Pakko vielä sanoa aiheesta, että meillä koululainen suuttuu joka kerta kun en päästä kaverille, vaikka aiheesta on puhuttu monta kertaa. Äitinä kuitenkin huomaan, että kun on harrastuksia, kavereita, koulua sun muuta, niin pakko rauhoittua välillä kotona, muuten on väsynyt ja kiukkuinen lapsi. Ei aina voi huidella kavereilla. Luulin olevani ainoa, joka on asiasta tätä mieltä, onneksi on muitakin.
Ja tosiaan perheitä on erilaisia, toisissa aina vilinää, toisissa pidetään rauhasta välillä. Ja se ei tee meidän lapsistamme epäsosiaalisia, jos pidämme omasta rauhasta.
Ja tosiaan perheitä on erilaisia, toisissa aina vilinää, toisissa pidetään rauhasta välillä. Ja se ei tee meidän lapsistamme epäsosiaalisia, jos pidämme omasta rauhasta.