Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleeni; Jos et voi juoda alkoa, niin Mitä muita aineita käyttäisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En varmaankaan alkoholin tilalla käyttäisi mitään, kun en sitä nytkään juuri käytä. En siis päihteistä niin välitä, mutta muita nautintoaineita, kuten suklaata, limpparia ja energiajuomaa menee.

Mulle ei oo mikään pakko juoda alkoholia. Joskus, sille päälle sattuessani lähden kyllä kaveriporukan kanssa baariin, mutta ei mulla ole mitään tarvetta juoda hiprakkaa pidemmälle. Etenkin kun pari kertaa on ollut kunnon känneistä sellainen krapula seurauksena että huhhuh.

Pilvessä en tosin näe mitään väärää. En laillistaisi, mutta jos joku omassa rauhassa omaan käyttöön sitä kasvattaa kotona huoneennurkassa niin siitä vaan. Pilviveikot kun ei ole niitä, jotka juoksentelee kaupungilla hakkaamassa ihmisiä grillikioskin jonossa.

Lähes kaikki mukamas absolutesteja just joo kun ei uskalla rekatun nimimerkkinsä takia myöntää että juo joskus ylipäätään mitään tai mukamas lainkaan ettei mene nettikasvot kokonaan ja syytetä juopoiks nettimammoiks voi viddu sanon mä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ketä te huijaatte;26390811:
Lähes kaikki mukamas absolutesteja just joo kun ei uskalla rekatun nimimerkkinsä takia myöntää että juo joskus ylipäätään mitään tai mukamas lainkaan ettei mene nettikasvot kokonaan ja syytetä juopoiks nettimammoiks voi viddu sanon mä.

No tukkajumalahan se siinä.

Yhteistyössä