Tuosta vielä, et jos paljon lapsia, niin ollaan sit tosi viriilejäkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muori

Vieras
Näin kun siis oikeasti monesti kuulee sanottavan!
Enkä ole ikinä ymmärtänyt tätä asiaa.

Meillä on viisi lasta ja kaikki reilun vuoden ikäerolla. Monesti meille on sanottu, että tehän pupuja olette ja taitaa lakanat teillä pölistä ahkeraan jne. jne. Miehen työpaikalla tämä on ihan kestohuuli! Hyvässä mielessä kuitenkin.

Mutta mutta...ehkä sitä ollaan ihan hedelmällisiä ihmisiä, mutta ei kai tuota yhtään keskivertoa useammin tarvi lakanoita pöllyytellä, vaikka paljon lapsia onkin! Miten joku voi oikeasti ajatella näin, en ymmärrä.:D

*turhanpäiväistä pohdintaa*

meillä on 4 lasta ja oltu jo 15 vuotta yhdessä mutta kyllä me myös sängyssä tosi aktiivisia, ainaki mitä vertaa kavereihin :D
kyllä meillä useita kertoja viikossa peitto heiluu

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
meillä on 4 lasta ja oltu jo 15 vuotta yhdessä mutta kyllä me myös sängyssä tosi aktiivisia, ainaki mitä vertaa kavereihin :D
kyllä meillä useita kertoja viikossa peitto heiluu

Aivan. No mikä se on se keskiverto-määrä sitten?
Itse olemme yhteiselomme aikana varmaan keskimäärin lemmiskelleet 2 kertaa viikossa. Siis voisin veikata näin! Onko se sitten paljon?

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
se on vähän vanhoillista ajatella näin. Ennenhän saatiin lapsia paljon.

Aivan näin! Mutta ei kai niitä siksi paljoa saatu, että oltaisiin oltu aina peiton alla, vaan varmaankin siksi, ettei käytetty ehkäisyjä!?

Mä oon aina aatellu, et mitä enemmän lapsia, sitä vähemmän seksiä...
Kun tuo vauva pystyy yhdellä karjasulla lopettamaan hommat, samoin toi vanhempi ja jos hoidon tarve on yhtään pidempi, niin kyllä mun halut katoaa taivaan tuuliin.
Jos noita keskeyttäjiä olis enemmän, niin ei tulis varmaan tätäkään vähää touhuttua.

Näin siis meillä , en siis väitä kaikilla olevan näin.

Yhteistyössä